فرمانده جدید پولیس بلخ: تروریستان را زنده نگذارید

- ۲۰ ثور ۱۳۹۴

mnandegar-3فرمانده جدید پولیس ولایت بلخ در نشستی که به هدف آشنایی با خبرنگاران برگزار شده بود، اعلام کرد که به تمامی افراد زیر دستش دستور داده که دشمنان را زنده نیاورده بلکه در همان میدان جنگ به قتل برسانند.
در نشستی که به هدف معرفی فرمانده جدید امنیه ولایت بلخ و آشنایی او با خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های این ولایت در مقر فرماندهی پولیس این ولایت برگزار شده بود، جنرال سید کمال سادات از آمادگی کامل نیروهای امنیتی این ولایت در برابر هر نوع تهدید احتمالی مخالفان مسلح دولت خبر داد.
او گفت: « سیاست ما در برابر هراس افگنان و تروریستان سیاست سرکوب و برخورد قاطع است و دشمنان را در هر جایی که گیر بیاریم، نابود خواهیم کرد».
سیدکمال سادات که اخیراً به حیث فرمانده امنیه ولایت بلخ از سوی وزارت داخله کشور منصوب گردیده است؛ بیان داشت که به تمامی افراد زیرامرش دستور داده که دشمنان را زنده دستگیر ننموده و در همان میدان جنگ به جهنم بفرستند.
فرمانده امنیه بلخ همچنین در بخش دیگری از سخنانش افزود: اگر چه ولایت بلخ به دلیل رفتن پولیس سرحدی و بخش دیگری از نیروها، هم اکنون با کمبود نیروی امنیتی مواجه است؛ اما آنان برای مقابله با هرنوع تهدید احتمالی از سوی مخالفان آمادگی کامل دارند.
جنرال سادات همچنین از کشف و ضبط نزدیک به ۳۲۰ کیلو مواد مخدر نوع تریاک و دستگیری سه نفر قاچاقچی در پیوند به این قضیه خبر داده که به گفته وی؛ قاچاقچیان این مواد را در داخل بشکه های روغن جابجا نموده؛ با یک عراده موتر بنز قصد انتقال آن را به ولایت بلخ داشتند که توسط پولیس مبارزه با موادمخدر این ولایت دستگیر و موترشان نیز توقیف می گردد.
قابل یادآوری است که فرماندهی امنیه ولایت بلخ از چندین ماه پیش تاکنون توسط سرپرست اداره می‌شد و چند روز قبل جنرال سیدکمال سادات یک تن از جنرالان کار کشته و با سابقه وزارت داخله به حیث فرمانده جدید امنیه این ولایت تعیین گردید.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.