معاون نمایندۀ ویژۀ امریکا در افغانستان: متعهد به همکاری با نیروهای امنیتی افغانستان هستیم

- ۰۷ سرطان ۱۳۹۴

دو شنبه ۸ سرطان ۱۳۹۴

 

mnandegar-3معاون نماینده ویژه امریکا برای افغانستان و پاکستان در دیدار با رییس ‌اجرایی حکومت وحدت ملی از تعهد واشنگتن برای همکاری با نیروهای نظامی و امنیتی کشور خبر داد.
عبدالله عبدالله رییس‎اجرایی حکومت وحدت ملی در دیدار جرت بلنک معاون نماینده ویژه امریکا برای افغانستان و پاکستان در مورد چگونه‌گی حمایت از نیروهای امنیتی و نظامی افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
این دیدار که در قصر سپیدار کابل انجام شد دو طرف در مورد تحولات سیاسی، نظامی و روند مذاکرات صلح گفت‌وگو کردند.
روابط منطقه‌یی و بین‌المللی افغانستان از دیگر مواردی بود که عبدالله و بلنک آن را بررسی کردند.
معاون نماینده ویژه امریکا برای افغانستان و پاکستان در ادامه این دیدار اظهار داشت: امریکا حمایت قاطع و همه جانبه خود را از حکومت وحدت ملی افغانستان اعلام می‌کند و متعهد به همکاری با نیروهای امنیتی و نظامی افغانستان برای مبارزه با تروریسم است.
در این دیدار جان کمپبل فرمانده ناتو و نیروهای امریکایی در افغانستان و معاون سفیر امریکا در کابل نیز حضور داشتند.
یادآور می‌شود عبدالله و مایکل مک‌کینلی سفیر امریکا در کابل چند روز پیش ضمن دیدار با یکدیگر به بررسی مسائل سیاسی و نظامی افغانستان پرداختند.
سفیر امریکا نیز در دیدار با عبدالله گفت که امریکا متعهد به همکاری و حمایت همه جانبه از اولویت‌ها و سیاست‌های حکومت وحدت ملی افغانستان است.
دیدار عبدالله با معاون نماینده ویژه امریکا برای افغانستان و پاکستان در قصر سپیدار کابل، چهارمین دیدار او در یک ماه اخیر با مقامات امریکایی می‌باشد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.