مربی تازۀ تیم ملی فوتبال افغانستان: بازیکنـی‌که به تیم ملـی دعوت مـی‌شود بایـد در کـابل بیایـد و تمرین کنـد

گزارشگر:دوشنبه 18 عقرب 1394 - ۱۷ عقرب ۱۳۹۴

mandegar-3رییس فدراسیون فوتبال افغانستان دیروز در یک نشست خبری پیتر سگرت را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان معرفی نمود.
براساس خبرنامۀ فدراسیون فوتبال، کرام الدین کریم رییس فدراسیون فوتبال افغانستان در این نشست گفت: فدراسیون فوتبال افغانستان همیشه خواستار این بوده است که تیم ملی فوتبال در مسابقات گوناگون باید نتایج قابل قبولی را کسب کند در این اواخر و با هدایت اسلاوون اسکلیزیچ مربی سابق تیم ملی متاسفانه تیم ملی فوتبال افغانستان نتوانست نتایج قابل قبولی را کسب کند که این نتایج ضعیف مربوط به مدیریت ضعیف اسلاوون می‌شد. کمیته اجراییه فدراسیون فوتبال افغانستان بعد از غور و بررسی زیاد تصمیم به برکناری اسلاوون گرفت و بعد از هفته‌ها گفت‌وگو با مربیان خارجی تصمیم گرفتیم که با آقای پیتر سگرت قرارداد همکاری امضا نماییم. وی خاطر نشان ساخت که با صبحت‌های اولیه با این مربی، فدراسیون فوتبال امیدوار است که بتواند از تجربیات این مربی در تیم های ملی رده‌های سنی مختلف و به خصوص تیم ملی استفاده لازم را ببرد.
پیتر سگرت سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان ضمن خرسندی از آمدن به افغانستان و گردن سکان رهبری تیم ملی فوتبال این کشور ابراز داشت: در ابتدا خیلی علاقه مند هستم که با فرهنگ و زبان کشور شما آشنا شوم؛ باید این همکاری دو طرف باشد شما به من فرهنگ و زبان تان را بیاموزانید و من به شما مهارت های فوتبال را می آموزانم.
وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: هدف اول من برای تیم ملی این است که کابل مرکز این کشور و مرکز فوتبال این کشور است و هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت می‌شود باید به اینجا بیاید و در کابل تمرینات خود را بگذرانند و بعد به سوی مسابقات حرکت کنیم زیاد تلاش می کنم که در آینده نزدیک بازیکنان بیشماری از خاک افغانستان آموزش بدهم و تقدیم تیم ملی فوتبال این کشور کنم.
فدراسیون فوتبال افغانستان با آقای پیتر سگرت به مدت ۵ سال قرارداد امضا نمود و در کنار تیم ملی فوتبال افغانستان این مربی قرار است که در تیم های رده های سنی مختلف نیز همکاری نماید.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.