رییس جمهور غنی به مسوولان امنیتی شمال و شمال‌شرق: در چارچوپ پولیس محلی باید اصلاحات به میان آید

گزارشگر:دو شنبه 2 قوس 1394 - ۰۱ قوس ۱۳۹۴

رییس جمهوری صبح دیروز با مسولین ارشد امنیتی مقیم کندزصحبت نمود و وضعیت امنیتی شماری از ولایات شمال شرق را مورد بررسی قرار داد.
براساس خبرنامۀ ارگ، این صحبت که از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد، ابتدا دگرجنرال عبدالحمید قوماندان قول اردوی ۲۰۹ شاهین و برید جنرال محی الدین غوری قوماندان فرقۀ اردوی ملی در کندز، در خصوص دستاورد ها، و فعالیت های قوای امنیتی و دفاعی در ولایات، کندز، بدخشان، تخار و بغلان mandegar-3صحبت نموده از تحکیم ثبات و آمادگی های نیروهای امنیتی و دفاعی جهت تأمین امنیت آن ولایات به رییس جمهور اطمینان دادند.
آنان بخاطر تدابیر و اقدامات بیشتر امنیتی، تنظیم پلانهای عملیاتی و تصفیه محلات از وجود دشمن و باز پس گیری ولسوالی یمگان ولایت بدخشان معلومات دادند و مشکلات و پیشنهادات شانرا به رئیس جمهور ارائه کردند.
رییس جمهور غنی پس از استماع معلومات متذکره و قدردانی از رشادت و دلیری منسوبان قوای امنیتی و دفاعی گفت که در چارچوب پولیس محلی در ولایات یاده شده باید اصلاحات بوجود آید و تحت فشار و نفوذ هیچ فرد و گروهی قرار نگیرد بلکه بگونه آزاد فعالیت نماید.
رییس جمهور محمد اشرف غنی بر هماهنگی و قومانده واحد نیروها تأکید ورزید و گفت که در این چارچوب باید اطاعت پذیری وجود داشته باشد و کسانیکه از این امر خود داری می کنند باید از وظیفه بر کنار شوند.
رییس جمهور به مسؤلین هدایت داد تا بخاطر تقویت قوای امنیتی و دفاعی کشور و جلب و جذب جوانان داوطلب به صفوف قوای مسلح تلاش نمایند و زمینۀ بهتر تأمین امنیت را برای مردم فراهم سازند.
در این کنفرانس سلیمان کاک معاون اول مشاور امنیت ملی، دگرجنرال محمد افضل لودین مشاور نظامی رییس جمهور و شماری از مسوولین مرکز توحید نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.