پولیس چندین راکت آمادۀ شلیک به کابل را خنثی کرد

گزارشگر:دوشنبه 30 قوس 1394 - ۲۹ قوس ۱۳۹۴

وزارت داخله اعلام کرده است که ماموران پولیس استخبارات با راه اندازی چندین عملیات در بیست و چهار ساعت گذشته موفق به دستگیری ۹ تن در ولایت‌های نورستان و هرات به اتهام قاچاق اسلحه و سو استفاده از صلاحیت وظیفوی شده اند.
این وزارت با نشر یک خبرنامه‌یی گفته است که از چندین رویداد تروریستی در ولایت های کابل، قندهار و ننگرهار نیز جلوگیری شده است.
mandegar-3در خبرنامه آمده است که هشت تن از مسیر شاهراه کابل – هرات که از مردم به گونه غیرقانونی پول اخذ می کردند از سوی پولیس دستگیر شده اند.
همچنان یک تن دیگر به نام عبدالخالق به اتهام انتقال پنج میل کلاشینکوف، یک میل پیکا و یک میل راکت انداز از مربوطات ولسوالی دوآب ولایت نورستان دستگیر شده است.
او متهم شده که این مقدار سلاح را در اختیار شورشیان قرار می داده است.
ماموران پولیس کشفی در یک عملیات جداگانه دیگر ۱۴ فیر مرمی بیم ۱۲ که برای پرتاب بالای شهر کابل آماده شده بود را کشف و خنثی کردند.
این راکت‌ها در قریه شاه توب از مربوطات ولسوالی چهار آسیاب آماده شلیک شده بود.
در خبرنامه همچنان آمده است که ۵ حلقه ماین و بیست و پنج کیلوگرام مواد انفجاری که از سوی شورشیان در ولسوالی پنجوایی قندهار جاسازی شده بود کشف و از بین برده شده است.
وزارت داخله کشور گفته است که ماموران کشفی پولیس موفق به کشف یک حلقه ماین ضد وسایط از ولسوالی سرخ‌رود ولایت ننگرهار نیز شده‌اند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.