افغانستان نایب قهرمان مسابقات کاپ آزاد کیک بوکسینگ تهران شد

گزارشگر:یک شنبه 6 جدی 1394 - ۰۵ جدی ۱۳۹۴

mandegar-3تیم ملی کیک بوکسینگ افغانستان در هفتمین دوره مسابقات کاپ آزاد کیک بوکسینگ ۲۰۱۵ (چی وان)، موفق به کسب مقام دومی تین مسابقات شد.
این مسابقات طی روزهای ۲۶ و۲۷ آذرماه در تهران برگزار شد و تیم افغانستان توانست با دو مدال طلا، دومدال نقره و شش مدال برنز در مجموع مقام دوم تیمی را به دست آورد.
تیم افغانستان به سرپرستی استاد محمد خادمی و مربی‌گری اساتید عباس حسینی، هاشم علی‌زاده، مصطفی سخی‌زاده، عارف ابراهیمی و استاد نورالله شاهرخی رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی افغانستان، همچنین استاد فریدون محمدی معاون فنی فدراسیون ورزش‌های رزمی افغانستان در این مسابقات شرکت کردند.
در روز پایانی این مسابقات، استاد «خان‌علی هدایت» رییس شورای ورزش مهاجرین و جمعی از دست‌‎اندرکاران ورزش افغانستان حضور یافتند و این موفقیت را به کاروان ورزشی و جامعه ورزش افغانستان تبریک گفتند.
گفتنی است که ۳۶۵ ورزشکار از کشورهای افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، عراق، ایران، پاکستان، نپال، تاجیکستان، پرتغال و تونس، در این مسابقات شرکت داشتند.
قهرمان این مسابقات تیم میزبان -ایران- بود که با ۱۷ مدال مختلف به این مقام نایل آمد.
سید حسن هاشمی و فرهاد کریمی مدال طلا، حمید تاجیک و علی حسنی مدال نقره و علی رضایی، محمد حسن ابراهیمی، جلیل محمدی، حامد امیری، علی‌رضا رضایی و افشار نوروزی موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شدند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.