تیم ملی کرکت کشور ریکارد قایــم کرد

گزارشگر:شنبه 19 جدی 1394 - ۱۸ جدی ۱۳۹۴

mandegar-3تیم ملی کرکت افغانستان در پنجمین دیدار بین‌المللی، کپ قهرمانی رقابت‌های پنجاه آوره تیم کرکت زیمبابوی را شکست داد و جام قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.
در این دیدار، نخست زیمبابوی بازی را آغاز کرد و در چهل و نُو آور، ۲۴۹ دوش را برای تیم ملی کرکت کشور هدف تعیین کرد که بعداً، بازیکنان تیم ملی کرکت کشور هدف داده شده را در ۴۹آور با از دست دادن هشت بازیکن، برآورده ساختند که سر انجام، جام بین‌المللی قهرمانی‌های پنجاه آورۀ این رقابت را از آن خود کردند و با این پیروزی، تیم ملی کرکت کشور از جایگاه دوازدهم به دهم صعود کرد.
تیم ملی کرکت کشور پیش از این در چهار دیدار یک روزه در برابر تیم کرکت زیمبابوی قرار گرفت که در دو دیدار نخست تیم کرکت زیمبابوی را با نتایج خوبی شکست داد، اما در دو دیدار بعدی‌اش در برابر این تیم شکست خورد، اما در دیدار نهایی کپ قهرمانی رقابت‌های پنجاه آوره را نصیب خود ساخت.
تیم کرکت زیمبابوی که یکی از پُر قدرت‌ترین تیم‌های کرکت به شمار می‌رود و هر تیم که با این تیم روبه‌رو شده بود، به شکست مواجه شده است، اما در این رقابت‌ها، تیم ملی کرکت زیمبابوی از تیم ملی کرکت افغانستان شکست خورد.
پس از پیروزی افغانستان در برابر زیمبابوی، مردم در شهر کابل و برخی شهرهای بزرگ و ولایات به جاده‌ها ریختن و پیروزی تیم ملی کرکت‌شان را با رقص و پاکوبی‌ها جشن گرفتند .
به گفتۀ مسوولان تیم کرکت بورد کشور، بازیکنان تیم ملی کرکت افغانستان در نخستین دیدار بیست آوره، هفتۀ آینده بازهم در برابر تیم ملی کرکت زیمبابوی به میدان می‌روند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.