انرژی‌های منفی را به‌سرعت از خودتان دور کنید!

گزارشگر:دو شنبه 19 دلو 1394 - ۱۸ دلو ۱۳۹۴

بخش نخست/

mandegar-3افراد مثبت‌اندیش همیشه رفتارِ چشم‌گیری دارند، اما انرژی منفی تقریباً همه‌جا وجود دارد. افرادی هستند که دایماً در مورد زنده‌گی گله و شکایت می‌کنند، رفتارهای بدی از خود نشان می‌دهند و با حس منفی، ممکن است شما را از پای دربیاورند. انرژی‌یی که این افراد منتشر می‌کنند، روی افکار و اعمالِ شما اثر نامطلوبی می‌گذارد؛ پس اگر به دنبال موفقیتِ بیشتر هستید، دوری از منابع انرژیِ منفی برای شما اجباری است.
انرژی منفی می‌تواند به‌راحتی روی هرکسی اثر بگذارد و استثنای این قضیه تنها کسانی هستند که مقابله با این اثرات را یاد گرفته‌اند. این ۱۴ راه به شما نشان خواهد داد که چه‌گونه افراد مثبت، با انرژی منفی مقابله می‌کنند تا به سوی موفقیت گام‌های مطمین‌تر و راحت‌تری بردارند. شما هم می‌توانید این راهکارها را در زنده‌گی‌تان به کار بگیرید تا موفقیت را لمس کنید:
برای دور کردن انرژی‌های منفی، شادی را در وجودتان خلق کنید
افراد شاد، مبنای شادی‌های‌شان را انگیزه‌های بیرونی قرار نمی‌دهند. آن‌ها این موضوع را به‌خوبی درک می‌کنند که اگر یک بار انگیزه‌های بیرونی از بین برود، حال خوبِ آن‌ها نیز خراب خواهد شد. پس به دنبال منابع درونیِ انرژی مثبت هستند و روی تمرکز ذهنِ خود کار می‌کنند.
برای دور کردن انرژی‌های منفی، مثبت‌نگری را تمرین کنید
اعمالِ شما تحت تأثیر افکار شما هستند، بنابرین اگر منفی‌نگر باشید، آیندۀ روشنی پیش روی‌تان وجود نخواهد داشت. افراد مثبت‌نگر به بهانه‌هایی که به ذهن‌شان خطور می‌کنند، اعتقادی ندارند. آن‌ها از طریق مثبت‌نگری و پیدا کردن وجه مثبتی از هر مشکل، از این مطمین می‌شوند که از نظر ذهنی آمادۀ کسب موفقیت هستند.
افراد مثبت برای دور کردن افکار منفی، به دنبال دلایلی برای خودباوری هستند
هرگز اجازه ندهید افکار منفی شما را اذیت کند. شاید افراد به دنبال این باشند که از هر طریقی به شما آسیب برسانند، اما تا زمانی که شما خودتان را باور دارید، این خودباوری از هر چیزی برای شما مهم‌تر و اثرگذارتر خواهد بود. حتا زمانی که شما کاملاً احساس ناتوانی و بی‌ارزش بودن می‌کنید، دلایل زیادی وجود دارد که خودتان را باور کنید. افکار منفی اکثر اوقات وجود دارند و به عنوان مانعی بر سر راه موفقیت‌های شما خواهند بود.
افراد مثبت برای دور کردن افکار منفی، رابطۀشان را با افراد منفی‌نگر قطع می‌کنند
شما به‌شدت تحت تاثیر محیط اطرافِ خود هستید. اگر وقت‌تان را صرف حضور در کنار افراد مثبت کنید، به احتمال زیاد این مثبت بودن به شما نیز سرایت خواهد کرد. از سوی دیگر، اگر شما بیش از حد در کنار افرادی قرار بگیرید که مدام در حال گله و شکایت هستند، به‌سختی قادر خواهید بود افکار منفی را از ذهنِ خود دور کنید.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.