پیروزی تیم ملی کرکت افغانستان مقابل عمان

گزارشگر:دوشنبه 3 حوت 1394 - ۰۲ حوت ۱۳۹۴

mandegar-3در ادامۀ بازی‌های انتخاباتی کرکت آسیا، تیم ملی کشور ناوقتِ روز گذشته مقابل عمان به برتری رسید.
ملی پوشان افغانستان که در دومین دیدار خود با تیم ملی کرکت عمان روبه‌رو شد، توانستند این تیم را با چهار امتیاز شکست دهند.
در این دیدار، ابتدا بازی را ملی پوشان عمان آغاز کردند، آنان با از دست دادن چهار بازیکن خود در ۲۰ دوره ۱۶۳ دوش را برای کشور مان هدف تعیین کردند.
افغانستان که پیش از این بازی را برابر امارات متحدۀ عربی واگذار کرده بود، در صدد آن بود تا شکست روز گذشته را جبران کرده تا بازی‌های قهرمانی آسیایی صعود کند.
تیم کرکت کشور با از دست دادن هفت بازیکن خود توانست ۱۶۸ دوش را انجام دهد.
در این دیدار نور علی زدران به تنهای خود توانست که ۶۳ امتیاز برای تیم ملی به‌دست بیاورد و به‌عنوان بهترین بازیکن میدان نیز انتخاب شد.
تیم ملی کرکت افغانستان در آخرین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم هانگ کانگ می‌رود تا جواز حضور به بازی‌های آسیای را به‌دست بیاورد.
افغانستان اگر هانگ کانگ را شکست دهد، با دو برد و یک باخت راهی بازی‌های قهرمانی آسیا می‌شود.
آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتسال هرات با پیروزی مدعیان
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال هرات با پیروزی تیم‌های صرافان، سرخ‌پوشان و تساوی تیم استقلال آغاز شد.
در اولین دیدار هفتۀ نخست رقابت‌ها تیم فوتسال اتحادیۀ صرافان به مصاف آمو رفت که در دیداری سخت و نزدیک با حساب ۳ بر ۲ موفق به شکست حریف‌اش شد. در دیگر دیدار نیز تیم سرخ‌پوشان با ترکیبی از متفاوت و جدید به مصاف تیم دوستی که در نهایت موفق شد با حساب ۶ بر ۳ حریفش را شکست داد.
در سومین دیدار هم تیم‌های استقلال و میلاد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی پُرگُل ۶ بر ۶ به‌کار خود پایان داد.
این رقابت امروز با دیدار تیم‌های رازی–میوند و شهید بلخی با جوانان پی‌گیری خواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.