نظر شماری از بازیکنان تیم ملی افغانستان پس از دیدار با جاپان

گزارشگر:شنبه 7 حمل 1395 - ۰۶ حمل ۱۳۹۵

mandegar-3شماری از بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت ۹۰ نظرشان را در مورد دیدار مقابل جاپان و شکست سنگین مقابل این تیم اعلام داشتد.
فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی :
ما در نیمۀ نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. من فکر می‌کنم اگر نیمۀ نخست با تساوی پایان می‌یافت، احتمال این‌که ما در نیمۀ دوم نتیجۀ بهتری نیز کسب می‌کردیم بیشتر بود، کیفیت بازی ما بسیار خوب بود، اما تفاوت این‌جا است که ما بازیکنان جوانی هستیم و در لیگ‌های قوی هم بازی نمی‌کنیم، اما به‌خاطر کشور خود خیلی تلاش می‌کنیم. تیم جاپان قدرت‌مند است. آن‌ها دارای ستاره‌های جهان هستند که در تیم‌های چون دورتمند و میلان بازی می‌کنند. ما از این مسابقه برای مسابقات آینده باید بیاموزیم، تیم ما نشان داد که خیلی بهتر از تیم‌های جنوب آسیا است و ما باید این را ثابت بسازیم که تا چند سال آینده در بین ۱۵ بهترین تیم‌های آسیا هستیم. ما باید روزی بازی حساس با سنگاپورتمرکز کنیم تا تا برنده شویم.
اویس عزیزی دروازه‌بان تیم ملی :
بازی بسیار سختی بود. ما تمام تلاش خود را به خرج دادیم، اما تیم جاپان خیلی از ما بهتر بود. ما با قلب‌مان برای افغانستان و مردم‌مان بازی کردیم، اما آن‌ها با تکنیک و ۶۰ هزار تماشاچی‌شان در مقابل ما ایستادند. در نیمۀ اول ما خیلی خوب بودیم که متأسفانه اوکازاکی در آخرین دقیقۀ نیمۀ اول دروازه ما را باز کرد. در نیمۀ دوم ما خسته شدیم و آن‌ها توانستند از شانس و خسته‌گی ما استفاده کنند. در حال حاضر خودم و کُل تیم خیلی ناراحت هستیم که چرا نتوانستیم نتیجۀ بهتری کسب کنیم. بچه‌های تیم خیلی خسته هسند. من امیدوار هستم به امید خدا بتوانیم با بازی سنگاپور دوباره مردم، مربی و خودمان را خوش‌حال سازیم. از همه خواهش می‌کنم که برای پیروزی‌ما مقابل سنگاپور دعا کنند و در آخر از مردم عزیزم به خاطر حمایت‌های‌شان تشکر می‌کینم.
مسیح سیغانی :
ما می‌دانستیم که این یک بازی سخت مقابل یک رقیب سخت خواهد بود. در نیمۀ اول ما خوب بازی کردیم، خیلی با نظم بازی کردیم، اما بد شانسی آوردیم که فقط دو دقیقه قبل از ختم بازی در نیمه اول آن‌ها به گُل رسیدند. در نیمه دوم جاپان فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و ما اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم. فکر می‌کنم که یک یا دو گُل زدن برای آن‌ها خیلی آسان بود. ما خیلی متأسفیم که این بازی را از دست دادیم، اما فوتبال هست و هزار اتفاق. برای نتیجه گرفتن مقابل یک تیم قوی مثل جاپان نیاز به زمان دارد. ما به آینده و بازی بعدی مان خوشبین و امیدوار هستیم.
شریف محمد :
به نظر من جاپان تیم بسیار قوی است. ما در مقابل این تیم هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم. بازی در مقابل چنین تیمی برای افغانستان کار آسانی نیست.
مصطفی زازی :
در نیمۀ اول ما بازی خوبی را در خط دفاع به نمایش گذاشتیم، اما در نیمۀ دوم جاپانی‌ها از بازیکنان نام‌دارشان استفاده کردند و کار را برای ما دشوار کردند. بازی کردن در مقابل آن‌ها برای ما سخت بود. ما باید تمام تمرکز خود را روی بازی حساس مقابل سنگاپور بگذاریم.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.