زمین‌های فوتبال «تخار» محلی برای فرود بالگرد و هواپیمای نظامی

گزارشگر:چهارشنبه 1 ثور 1395 - ۳۱ حمل ۱۳۹۵

mandegar-3ورزشکاران ولایت تخار در شمال شرق کشور اعلام کردند که زمین فوتبال ورزشگاه‌های این ولایت به محلی برای فرود بالگردها و هواپیماهای نظامی تبدیل شده است.
شماری از ورزشکاران ولایت تخار اعلام کردند که زمین‌های فوتبال ورزشگاه‌های این شهر به پایگاه‌هاى نظامى تبدیل شده‌اند، زیرا گاهی اوقات بالگردهای نظامى در این ورزشگاه‌ها نشست و برخاست مى‌کنند و مشکلاتی را برای ورزشکاران این ولایت ایجاد کرده است.
صبورخان درمل، یکی از بازیکنان فوتبال در شهر تالقان گفت: از سال گذشته، بیشتر اوقات هواپیماهای نظامى در میادین ورزشى عمومى این شهر فرود می‌آیند.
او افزود: در شهر تالقان تنها دو ورزشگاه دارای زمین چمن وجود دارد که به فرودگاه تبدیل شده است و مسابقات ولایتى را نیز دچار مشکل کرده است.
این بازیکن فوتبال گفت: پس از این‌که بالگردهای نظامی در این ورزشگاه‌ها فرود می‌آیند، افراد نظامى با ورود به زمین بازی، آن‌ها را خارج می‌کنند.
نجم الدین باور، شهروند تالقان نیز اظهار داشت، زمانی که بالگردها به همراه گرد و خاک فرود می‌آیند، تماشاچیان ورزشگاه را ترک مى‌کنند.
باور خطاب به دولت گفت: حکومت نباید براى بازیکنان مشکل ایجاد کند، پروازها باید به فرودگاه منتقل شود زیرا این مسأله هم برای ورزشکاران مشکل ایجاد کرده است و هم چمن ورزشگاه تخریب شده است.
سنت الله تیمور، سخنگوى والى تخار، نیز ضمن تأیید این مسأله اذعان داشت: این را مى‌دانیم که پرواز و فرود بالگردها در ورزشگاه‌ها موجب ایجاد مشکلات برای مردم و ورزشکاران مى‌شود و تلاش مى‌کنیم تا این مسأله را حل کنیم.
او ادامه داد: در هر ماه سه تا چهار بالگرد برای ورود مهمانان و یا انتقال مجروحین و اجساد در این ورزشگاه‌ها رفت‌وآمد می‌کنند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.