کـرسی‌ها خـالی و نصاب ناتکمیل

گزارشگر:یک شنبه 12 ثور 1395 - ۱۱ ثور ۱۳۹۵

کامل ‌نبودن نصاب مجلس نماینده‌گان و غیرحاضری اعضای آن، واکنش‌های متفاوت هیأت اداری و هم‌چنان نماینده‌گان را برانگیخته ‌است و دیروز نیز به دلیل عدم موجودیت نصاب کامل، مجلس نتوانست در مورد قضایای مربوط فیصله کند.
نماینده‌گان می‌گویند آن اعضای که غیرحاضر می‌شوند باید نام‌شان به رسانه‌های محلی داده شود تا موکلین‌شان در این مورد آگاهی داشته باشند.
mandegar-3عبدالرووف ابراهیمی، رییس مجلس نماینده‌گان روز شنبه(۱۱ ثور) با انتقاد از غیبت اعضای مجلس گفت که نماینده‌گان مردم برای امروز در داخل تالار حضور ندارند و به اساس عدم تکمیل نصاب، تصمیم گرفته نمی‌توانیم و مسؤولیتش به نماینده‌گانی‌ست که غیابت دارند.
او خطاب به نماینده‌گان غیرحاضر گفت: «وکیل صاحب غیابت داری… چوکی مردم در داخل تالار خالی است. این چقدر بد است. این زیبایی به تو ندارد… بسیار تاسف‌آور است امروز تو حضور خود را نداری… مجبور نکنید لیست شما را به رادیو و تلویزیون‌های محلی‌تان بفرستم».
در همین حال، عبدالرووف انعامی، دبیر مجلس گفت به کمیسیون‌ها مکتوب رسیده که فهرست اعضای غیرحاضرشان را به هیئت اداری بفرستند و کسانی که ۲۱روز غیرحاضری دارند، تصمیم گرفتیم نه تنها نام‌های‌شان را در رسانه‌ها بفرستیم که موجودیت‌شان را در داخل تالار طبق وظایف داخلی زیر سوال می‌بریم.
اما برخی از نماینده‌گان با انتقاد از هیأت اداری مجلس می‌گویند خود رییس، معاونان و دبیران هم غیر حاضری می‌کنند و باید در آغاز خودشان را اصلاح کنند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.