تیم تکواندوی کشور نایب قهرمان مسابقات بین‌المللی جام «فجر» شد

گزارشگر:سه شنبه 21 ثور 1395 - ۲۰ ثور ۱۳۹۵

mandegar-3تیم تکواندوی افغانستان با درخشش بازیکنان مهاجر توانست در مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر پس از ایران میزبان، بر سکوی دوم بایستد.
بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر (G1) که شرکت‌کننده‌گان در چهار وزن المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل به رقابت پرداختند، به پایان رسید.
این دوره از مسابقات در گروه مردان به مدت ۲ روز با حضور ۱۳ تیم از ۱۰ کشور ایران، ارمنستان، برزیل، هند، عراق، لیبی، روسیه، آذربایجان، ترکیه و افغانستان در ۴ وزن المپیکی ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۰+ کیلوگرم برگزار شد.
در بیست و هفتمین دوره از مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر، افغانستان با یک نقرۀ «وحید عالمی» و ۲ برنزِ «مرتضی ناظری» و «داودیار محمدی» در بین ده کشور شرکت‌کننده مقام دوم را کسب کرد.
در رده‌بندی نهایی، ایران قهرمان، افغانستان نایب قهرمان و روسیه سوم شد.
در برترین‌های بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر، کپ اخلاق به تیم ارمنستان، بهترین سرپرست به «جان محمد امیری» از تیم افغانستان الف، بهترین مربی به «فیض اله نفجم» از تیم شهدای ساری ایران، بهترین بازیکن به «اروتیون ملیکستیانتس» از روسیه و بهترین داور نیز به «اولویا اورتیز» از اسپانیا و «پائول تیمس» از انگلیس تعلق گرفت.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.