درخشش دو قلوی افغانستان در تیم ملی نونهالان سوید

گزارشگر:چهار شنبه 6 اسد 1395 - ۰۵ اسد ۱۳۹۵

mandegar-3بازی‌های درخشان دوقلوهای مهاجر افغانستانی متولد ایران که در حال‌حاضر در تیم نونهالان زیر ۱۴ سال سوید حضور دارند، چشم‌ها را خیره کرده‌ است.
حسن و حسین غلامی، دوقلوهای مهاجر افغانستانی متولد ایران هستند که توانایی‌های بالای آنان در فوتبال باعث شده که به فعالیت ورزشی خود را در تیم‌های اروپایی دنبال می‌کنند.
این برادران دوقلو در حال‌حاضر در تیم نونهالان زیر ۱۴سال سوید بازی‌های درخشانی را از خود نشان داده و موجب افتخارآفرینی برای افغانستان و سوید شده‌اند.
در حال‌حاضر این برادران افغاستانی در گوتیاکاپ (بزرگترین بازی‌های فوتبال نونهالان جهان) که ۸۱ کشور با ۲۳۱ تیم از نونهالان دنیا در آن حاضر هستند فوتبال بازی می‌کنند و به جمع ۳۲ تیم برتر راه یافته‌اند.
حسن و حسین غلامی در مسابقات دومیدانی سال ۱۳۹۱ که به مناسبت روز جهانی المپیک در تهران برگزار شده بود، به نماینده‌گی از مهاجرین منطقه ۱۹ تهران و در بین ۱۰ هزار نفر که ۱۰ دونده تیم ملی ایران شرکت کرده بود اولین نونهالی بود که از خط پایان گذشت.
درحالی‌که به دلیل جثۀ کوچک آنان پیراهن‌های ورزشی که از طرف مسوولین به آن‌ها داده شده بود تا زیر زانوی آنان بود.
این برادران مهاجر افغانستان از بین ۲۳۱ تیم منتخب کشورهای جهان تا ردۀ ۱۷ جهان پیش رفته و موفق شده‌اند که از سد تیم‌های مثل انگلستان، فرانسه، آلمان و برزیل عبور کنند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.