کامران علیزایی برای سومین سال رییس شورای ولایتی هرات شد

گزارشگر:چهار شنبه 26 عقرب 1395 - ۲۵ عقرب ۱۳۹۵

برای سومین سال متوالی، کامران علیزایی، به عنوان رییس شورای ولایتی هرات انتخاب شد.
این انتخابات صبح دیروز با حضور مقامات دولتی و رسانه‌ها به صورت علنی برگزار شد و رییس، معاون و منشی شورای ولایتی هرات برگزیده شدند.
شورای ولایتی هرات ۱۹ عضو دارد که امسال یکی از این اعضا به جرم آدمربایی بازداشت، زندانی و از سوی دادگاه محکوم به اعدام شد.
mandegar-3به گزارش جمهورنیوز، این برای سال سوم است که کامران علیزایی، رییس شورای ولایتی هرات شده و معاون و منشی سابقش هم در کنارش باقی می‌مانند.
انتخاباتی که با تفاوت آرای برجسته خاتمه یافت و غلام حبیب هاشمی، رقیب کامران علیزایی از رده کنار رفت.
داوود صدیق زاد، رییس کمیسیون انتخابات ولایت هرات می‌گوید که کامران علی زایی کاندیدای ریاست، توریالی طاهری نامزد معاون این شورا با ۱۳ رای و سکینه حسینی به عنوان منشی با اکثریت قاطع توانستند که اعضای هیئت رییسه این شورا شوند.
او می‌گوید که غلام حبیب هاشمی نامزد ریاست و سمیه رامش نامزد معاونت که در جناح دیگر قرار داشتند، تنها ۵ رای را هر کدام به دست آوردند.
اداره ولایت هرات که برگزارکننده این برنامه بود، روند انتخابات را شفاف عنوان کرده و مسئولان آن گفته‌اند که به خواست اکثریت اعضای شورای ولایتی هرات، این انتخابات علنی برگزار شده است.
بنا بر گفته‌های آنان، در این انتخابات مسئولان عدلی و قضایی، امنیت ملی و رسانه‌ها حضور داشته‌اند و این شفافیت کار را بالاتر برده است.
هیئت رییسه شورای ولایتی هرات در حالی دوباره تشکیل می‌شود که شماری از اعضای این نهاد از آنان می‌خواهند که جدیت کاری شان را افزایش دهند.
به بیان جهانتاب طاهری، مردم چشمداشت زیادی از شورای ولایتی دارند و نباید که به خواسته‌های مشروع آنان رسیدگی نشود.
او معتقد است که برای اینکه مردم اعتماد بیشتری را به این شورا داشته باشند، می بایستی که توجهی بیشتر از گذشته به آنان صورت گیرد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.