لیسه امیر حبیب‌الله کلکانی قهرمان جام عیاری از خراسان شد

گزارشگر:یک شنبه 7 قوس 1395 - ۰۶ قوس ۱۳۹۵

mandegar-3مسوولان انجمن جوانان اندیشمند در شمال کابل می‌گویند، در فینال رقابت‌های فوتبال «جام عیاری از خراسان» که در ولسوالی کلکان کابل برگزار شده بود، تیم فوتبال جوانان لیسۀ امیر حبیب‌الله کلکانی توانسته با نتیجۀ ۲-۰ تیم آرمان پولیس را شکست دهد.
در همین حال، برخی از ورزشکاران فوتبال با ابراز خرسندی از راه‌اندازی این مسابقات می‌گویند که این مسابقات سبب ایجاد وحدت میان جوانان خواهد شد.
اجمل دانش، مسوول انجمن جوانان اندیشمند گفت: در این رقابت‌ها هشت تیم از هفت ولسوالی کواهدامن کابل اشتراک داشتند و تیم‌های جوانان لیسۀ امیر حبیب‌الله کلکانی و آرمان پولیس کلکان به دور نهایی این رقابت راه یافتند.
به گفته دانش، رقابت‌های تحت نام جام عیاری از خراسان که در حدود دو ماه قبل راه‌اندازی شده بود، فینال این مسابقات روز گذشته راه‌اندازی شد که تیم جوانان لیسه امیر حبیب‌الله کلکانی در برابر آرمان پولیس کلکان قرار گرفت که در نتیجه، تیم جوانان لیسه توانست قهرمان این رقابت‌ها شود.
مسوولان انجمن اجتماعی جوانان، هدف از راه‌اندازی این مسابقات را تشویق جوانان به ورزش، جلوگیری از محتاط شدن‌شان به مواد مخدر و رشد ورزش در میان جوانان بیان کرده می‌گوید که این مسابقات در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
ورزش تنها راه ایجاد وحدت میان مردم است، بسیاری از کارشناسان این رشته بر این باورند که اگر حکومت به ورزش توجه جدی داشته باشد و اختلافات درونی در سکتورهای ورزشی را حل کند، این‌کار سبب خواهد شد تا مردم یک دست و همصدا شد و در باسازی افغانستان کار کنند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.