پیام بنیاد شهید مسعود به مناسبت افتتاح شفاخانۀ تخار؛

گزارشگر:سه شنبه 7 جدی 1395 - ۰۶ جدی ۱۳۹۵

شفاخانۀ ۲۰۰ بستر تخار که قرار است به زودی در شهر زیبای تالقان رسماً افتتاح ‌گردد، در سال ۱۳۹۲ از طرف مردم سربلند و حقشناس تخار زمین بنام شهید احمد شاه مسعود که مقاومت را در شمال‌شرق و از همین سرزمین و با حمایت بی‌دریغ مردم جهاد پرور تخار فرماندهی می‌کرد، نامگذارى گردید.
mandegar-3با فیصله، تقاضا و پیشنهاد مردم، از جانب وکلای محترم پارلمان، وزارت محترم اطلاعات و فرهنگ و ریاست های ذیربط آن، وزارت محترم صحت عامه و مقام ولایت تخار در همآهنگی با بنیاد شهید مسعود بر این فیصله رسماً توافق صورت گرفت.
بنیاد شهید مسعود منحیث طلایه‌دار افکار و آثار قهرمان ملی کشور، ضمن قدردانی و سپاسگزاری از اهالی عزت‌مند تخار، نهادهای دولتی و غیر دولتی که همه در این راستا تلاش نموده اند، بار دیگر صمیمانه می‌طلبد تا به منظور افتتاح رسمی این شفاخانه، با مقام محترم، ولایت تخار و والی پُر تلاش آن محترم دکتور محمد یاسین ضیاء که در مدت تصدی امور در آن ولایت در پهلوی خدمات شبانه روزی به مردم، در جهت ترویج افکار و اندیشه‌های قهرمان ملی کشور نیز، سعی همیشگی و ارزشمندی داشته اند، همکاری نزدیک نمایند.
قهرمان ملی کشور به همۀ مردم، اقوام و ملیت‌ها متعلق می‌باشد و مسمى ساختن این شفاخانه، تجدید میثاقیست به اندیشه‌هاى شهـید مسعود و فداکاری‌ها و قربانى هـاى مجاهدین و مقاومتگران و ادامۀ راه شهدا.
از خداوند یکتا میطلبیم تا در این راه خیر و تحقق آرمان شهـدا، هـمۀ مان را توفیق هـمدلى و برادرى و محبت بدهـد.
احمد ولی مسعود
رئیس عمومی بنیاد شهید مسعود

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.