تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال معرفی شد

گزارشگر:دوشنبه 13 جدی 1395 - ۱۲ جدی ۱۳۹۵

mandegar-3کمیته ملی المپیک افغانستان تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال المپیک این کشور را معرفی و این بازیکنان طی مراسمی رسماً عضویت تیم ملی فوتبال این نهاد را به‌دست می‌آورند.
به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «یوسف کارگر» معاون فنی فدراسیون فوتبال افغانستان با اشاره به انتخاب تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال المپیک گفت: افتخار می‌کنیم که بازیکنان خوب را از سراسر افغانستان انتخاب و به تیم فوتبال المپیکی دعوت کرده‌ایم.
معاون فنی فدراسیون فوتبال افغانستان افزود: بازیکنان این تیم از سوی کادر فنی فدراسیون فوتبال شناسایی و به تیم ملی المپیکی افغانستان دعوت شدند و تعداد این بازیکنان به ۲۸ نفر می‌رسد.
وی افزود: این بازیکنان در مراسمی توسط کمیته ملی المپیک افغانستان، رسماً عضویت تیم ملی فوتبال این نهاد را به‌ دست می‌آوردند.
«محمدظاهر اغبر» رییس کمیته ملی المپیک افغانستان گفت: همان‌گونه که سایر کشورها در بازی‌های المپیکشان تیم‌های فوتبال دارند، ما هم می‌خواهیم در تمامی رقابت‌ها، یک تیم ملی فوتبال المپیکی داشته باشیم تا بتواند افتخارات خوبی نصیب افغانستان کنند.
وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که بازیکنان خوب را از سراسر افغانستان انتخاب و در تیم فوتبال المپیکی دعوت کرده‌ایم، آرزو دارم که این تیم همان‌گونه که در جنوب آسیا قهرمان شد، در رقابت‌های المپیکی نیز از خودش بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد.
«الیاس منوچهر» مربی تیم ملی فوتبال المپیکی افغانستان، در این رابطه گفت: شاگردانش می‌کوشند که در رقابت‌های‌های فوتبال کشور‌های اسلامی، که تا ۵ ماه دیگر با میزبانی باکو برگزار خواهند شد، نماینده خوبی برای افغانستان باشد.
طلوع نیوز نوشت: این نخستین‌باری است که تیم ملی فوتبال المپیکی افغانستان ایجاد می‌شود و براساس گفته‌های معاون فدراسیون فوتبال و رییس کمیته ملی المپیک افغانستان، این تیم در تمامی رقابت‌هایی که توسط کمیته المپیک آسیا و جهان برگزار می‌شود، به نمایندگی از کمیته ملی المپیک افغانستان شرکت خواهد کرد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.