شاهپور زدران از یک “حملۀ مسلحانه” جان سالم به در برد

گزارشگر:دوشنبه 20 جدی 1395 - ۱۹ جدی ۱۳۹۵

mandegaar-3شاهپور زدران، بازیکن تیم کرکت افغانستان، شام روز گذشته از یک حملۀ مسلحانه جان سالم به در برد.
آقای زدران می‌گوید، حینی که همراه با برادرش به سوی منزل روان بود، افراد مسلح ناشناس بر موتر حامل آنان گلوله‌باری کردند که به او و برادرش آسیبی نرسیده است.
آقای زدران به رادیو آشنا گفت که بالای هیچ‌کسی شک نداشته و با هیچ‌کسی هم مشکل و یا دشمنی شخصی هم ندارد؛ اما از حکومت و نیروهای امنیتی خواست که به امنیت بازیکنان تیم ملی کرکت توجهی جدی کند.
این بازیکن تیم کرکت کشور افزود که بورد کرکت افغانستان را در جریان گذاشته و مقامات کرکت تعهد کرده‌اند که قضیه را از نزدیک پیگیری می‌کنند.
شاهپور زدران که از بالران معروف تیم کرکت کشور است، مدتی از میدان‌های رقابت کرکت دور بود که در پی یک مصاحبه با رادیو آشنا ادعا کرد که مسوولان پیشین بورد کرکت با او به خاطر مسایل شخصی مخالفت ورزیده و او را از میدان‌های رقابت بین‌المللی کرکت دور نگه‌داشته‌اند.
ریاست جمهوری افغانستان که مستقیماً فعالیت‌های بورد کرکت را تحت نظارت دارد، در یک اقدام فوری و کم‌سابقه، رییس بورد کرکت افغانستان را برطرف و مشعل عاطف را به حیث رییس جدید بورد کرکت معرفی کرد.
این اولین باری است که بر یک بازیکن تیم کرکت افغانستان چنین حمله‌یی صورت می‌گیرد. دو سال پیش، چند فرد مسلح با چاقو، شب هنگام بر یوسف کارگر، مربی تیم ملی فوتبال کشور در نزدیکی منزلش حمله کردند و او را شدیداً مجروح ساختند. تا کنون عاملان آن حمله بازداشت یا شناسایی نشده است.
تاکنون بورد کرکت افغانستان به گونۀ رسمی در بارۀ حمله بر شاهپور زدران ابراز نظر نکرده و پولیس کابل نیز تاهنوز در رابطه چیزی نگفته است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.