افغانستان قبل از ویتنام به مصاف سنگاپور می‌رود

گزارشگر:دوشنبه 30 حوت 1395 - ۲۹ حوت ۱۳۹۵

mandegar-3تیم ملی فوتبال کشور یک رقابت تدارکاتی به تاریخ ۲۳ مارچ با تیم فوتبال سینگاپور خواهد داشت.
علی‌عسکر لعلی، مدیر مسوول برنامه‌های تیم ملی فوتبال کشور، هدف این رقابت را ایجاد هم‌آهنگی و شناخت بهتر بازیکنان تیم ملی از یکدیگر تحت قیادت مربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان عنوان کرد.
آقای لعلی در صحبتی با صدای امریکا گفته است که در کمپ تمرینی تیم ملی که برای آماده‌گی به رقابت‌های راهیابی به جام ملت‌های آسیا در دوحه برگزار شده است، تاکنون میزبان چهارده بازیکن می‌باشد.
به گفتۀ آقای لعلی، ۲۶ بازیکن در تیم دعوت شده بودند که قرار است یازده بازیکن که اکنون مصروف انجام بازی‌ها در کلپ‌های‌شان در اروپا و آسیا می‌باشند، تا چند روز دیگر به کمپ بپیوندند.
آرش عاطفی، ملی‌پوش افغانستان بنابر معاذیر خانواده‌گی در این تیم حضور نخواهد داشت.
افغانستان به تاریخ ۲۸ مارچ در نخستین رقابت راهیابی به جام ملت‌های آسیا در تاجکستان میزبان تیم ویتنام خواهد بود.
آقای لعلی در این زمینه گفت که اووتو فیستر، مربی جدید تیم افغانستان شناخت خوبی از تیم‌های آسیایی و افریقایی دارد.
آقای لعلی تأکید کرد که با استفاده از ویدیوی رقابت‌های تیم ویتنام، آن تیم را تجزیه و تحلیل کرده‌اند و تلاش می‌کنند با یک آرایش بهتر به مصاف آن تیم بروند.
ویتنام از جملۀ تیم‌های مطرح منطقه به شمار می‌رود، اما به گفتۀ آقای لعلی، “این تیم در رقابت‌های رفت که مهمان می‌باشد، دفاعی‌تر بازی می‌کند و ضد حملۀ سریعی هم نمی‌داشته باشد.”
آقای لعلی می‌گوید با توجه به خط حملۀ که افغانستان دارد، انتظار می‌رود “بیشتر توپ را در اختیار داشته و فرصت گول‌زنی را مساعد سازیم.”
بازیکنان که در تیم ملی فوتبال افغانستان دعوت شده‌اند، شامل اویس عزیزی، حمیدالله وکیلی، بکتاش اکبری (دروازه بانان)
حسن امین، احمد آرش هاتفی، سید محمد هاشمی، بنیامین نجیم، روح‌الله اقبال زاده، مجیب جمالی، میلاد انتظار، فرزاد عطایی، حسین علی زاده و شریف محمد (مدافعین)
در خط نیمه مدافع، میلاد سالم، فردین حکیمی، مصطفی آزاد زوی، ذبیر امیری، امید پوپلزی، فرشاد نور، عباسین علی خیل، کنشکا طاهر، فیصل شایسته {کپتان} و نورالله امیری شامل‌اند.
هم‌چنان در خط حملۀ افغانستان جبار شرزه، امیرالدین شریفی و خیبر امانی دعوت شده‌اند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.