کرکت‌بازان بعد از شکست ایرلند به کشور برگشتند

گزارشگر:دوشنبه 14 حمل 1396 - ۱۳ حمل ۱۳۹۶

mandegar-3تیم کرکت کشور، بعد از یک شکست بزرگ در رقابت‌هاى جام قاره‌ها، مقام اول را در جدول نمرات کسب کرد و به کشور برگشت.
تیم کرکت افغانستان با تیم ایرلند در شهر گریترنوادا، بازى‌هاى مختلف داشت، تیم ایرلند را در بازى‌هاى بین‌المللى بیست‌آوره، سه بر صفر، در بازى‌هاى یک روزۀ بین‌المللى سه بر دو و در بازى چهار روزۀ جام رقابت‌هاى انترکانتیننتال یا قاره‌ها شکست داد.
کرکت‌بازان افغانستان با رسیدن به فرودگاه بین‌المللى کابل، با استقبال گرم مقامات بلندرتبۀ حکومتی و علاقه‌مندان‌شان مواجه شدند.
داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجرایى حکومت وحدت ملی، نذیر احمدزى، معاون دوم مجلس نماینده‌گان، شماری از اعضاى مجلس نماینده‌گان، وزراى کابینه، رییس کرکت بورد افغانستان، سایر مقامات و صدها تن از علاقه‌مندان کرکت به استقبال آنان رفته بودند.
داکتر عبدالله طى صحبتی با خبرنگاران در فرودگاه کابل، بازیکنان تیم کرکت را قهرمان خوانده افزود که آنان همیشه خوشى‌ها و پیروزى‌ها را به کشور کسب کرده‌اند. او افزود که افغانستانی‌ها همیشه از دستاوردها و تلاش‌هاى ورزشکاران ستایش و قدردانى مى‌کنند.
اصغر ستانکزى، مربى تیم کرکت افغانستان گفت که بازیکنان جوان تیم افغانستان، شایسته‌گى خود را ثابت کرده و ما امیدواریم که آنان در آینده نیز افتخارات دیگر به افغانستان کسب خواهند کرد.
براساس یک خبر دیگر، در سلسلۀ بازى‌هاى جام ایمرجنگ؛ پاکستان در بازى نیمه‌نهایى افغانستان را شکست داد. پاکستان در پنجاه آور، ٢۶٧ دوش انجام داده، اما تیم افغانستان در ١۴۴ دوش از میدان اخراج شد.
در این رقابت‌ها افغانستان، مالیزیا و هندوستان را شکست داد، اما از سوى سریلانکا شکست خورد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.