رییس حکومت وحدت ملی: برای نابودی تروریستان به بسیج مردمی ضرورت است

- ۰۴ ثور ۱۳۹۶

محمد اشرف‌غنی رییس حکومت وحدت ملی می‌گوید که برای نابودی و سرکوب گروه‌های تروریستی در کشور ضرورت به بسیج مردمی است و باید همه در برابر جنایات تروریستان صدای‌شان را بلند کنند.
دفتر رسانه‌های ارگ با نشرخبرنامه‌یی گفته است که آقای غنی یک‌بار دیگر حمله تروریستی در قول اردوی شاهین را به شدت محکوم کرد و گفت، در رویداد تروریستی روز جمعه، فرزندان ما در حالی‌که مصروف عبادت بودند، هدف حمله بزدلانۀ تروریستی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.
محمد اشرف‌غنی خاطرنشان کرد که تحقیقات جدی در زمینه آغاز گردیده است. آقای غنی بیان داشت که نوع جنگ در افغانستان تغییر کرده‌است و دشمنان پس از ناکامی در میدان‌های جنگ، افراد ملکی، مساجد، تکایا، علما، زنان، جوانان و کودکان را هدف قرار می‌دهند.
رییس حکومت وحدت ملی گفته است که جنگ افغانستان جنگ داخلی نیست، افغانستان در خط نخست نبرد بین‌المللی قرار دارد و با گروه‌های تروریستی بین‌المللی درحال جنگ می‌باشد.
بربنیاد معلومات خبرنامۀ ارگ، آقای غنی گفته است که ضرورت به بسیج مردمی است و باید همه در برابر جنایات تروریستان صدا بلند کنند، زیرا این درد مشترک همه مردم است و ارادۀ ما در مبارزه با تروریسم و دشمنان افغانستان تغییر نمی‌کند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.