تمریناتِ فوتبالران افغانستن در امارت چگونه می‌گذرد؟

گزارشگر:دوشنبه 15 جوزا 1396 - ۱۴ جوزا ۱۳۹۶

mandegar-3تمرینات تیم ملی فوتبال افغانستان در اردوی امارات وارد سومین روز خود شد. سومین جلسۀ تمرینی تیم ملی فوتبال کشور در اردوی تدارکاتی امارات روز گذشته با حضور ۲۳ بازیکن در کمپ فنی فدراسیون فوتبال امارات برگزار شد.
در سومین جلسۀ تمرین ملی‌پوشان کشور، ۲۳ بازیکن حضور داشتند. مصطفی زازی و اویس عزیزی بازیکنانی بودند که در ترکیب دیروز شاگردان فیستر حضور نداشتند، قرار است این دو بازیکن به زودی به اردوی تیم در دُبی بپیوندند.
تمرین ملی‌پوشان در هوای گرم و شرجی دُبی در حالی وارد سومین روز خود می‌شود که شاگردان فیستر خود را برای مسابقۀ روز سه‌شنبه در دیدار تدارکاتی روز سه‌شنبه مقابل مالدیو آماده می‌کنند.
یکی از نکات قابل توجه تمرین دیروز، استراحت دادن اوتو فیستر به حسن امین بود. امین به دلیل فشرده‌گی مسابقات باشگاهی‌اش در تمرین گروهی بازیکنان حضور نداشت.
در تمرین سوم تیم ملی در دُبی، چند بازیکن جدید نیز حضور دارد. بلال آرزو، نور زدران و قیس شایسته چهره‌هایی هستند که برای نخستین‌بار توسط فیستر به تیم ملی دعوت شدند. هر چند این بازیکانان در گذشته نیز پیراهن تیم ملی را به تن کرده‌اند، اما این‌بار نیز فرصت این را دارند تا در دوارن کاری سرمربی نام دار تیم ملی، فرصت حضور در رقابت‌های ملی را پیدا کنند.
ملی‌پوشان در حالی تمرینات را سپری می‌کنند که هفتۀ آینده در دومین دیدار مقدماتی جام ملت‌های آسیا به مصاف کامبوج خواهند رفت. کامبوجی که سال گذشته دوبار به افغانستان باخت و حالا نیز در دیداری حساس میزبان شاگردان فیستر است.
قرار است تمرینات تیم ملی در طی چندروز آینده نیز در همین مکان برگزار شود. گفته می‌شود روز سه‌شنبه همین محل نیز میزبان دیدار تیم‌های افغانستان و مالدیو باشد. انتظار می‌رود این دیدار نیز از سوی کشور امارات پخش تلویزیونی نداشته باشد، اما ظاهراً فدراسیون فوتبال از طریق اینترنت و صفحات اجتماعی این مسابقه را به دست نشر خواهد سپرد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.