دیدگاه احمدولی مسعود در مورد اعلام ائتلاف نجات افغانستان

گزارشگر:سه شنبه 13 سرطان 1396 - ۱۲ سرطان ۱۳۹۶

احمدولی مسعود رییس عمومی بنیاد شهید مسعود در پیوند به تشکیل ائتلاف جدید سیاسی در کشور گفته است که اعتراض احزاب ائتلافی، بیشتر در گسترۀ فروپاشی دولتی است که نتوانست چتری به نام دولت ایجاد نماید.
آقای مسعود گفت که این اعتراض حتا اگر یک روز هم بیشتر ادامه یابد، یک روز بیشتر از عمر فاشیسم کم می‌کند و از قوت آن فرو می‌کاهد.
mandegar-3او افزود: آنانی‌که صدای دروغین حمایت از نظام را بلندتر سر می‌دهند، بیشتر به تحکیم پایه‌های استبداد خودشان سعی دارند تا تحکیم نظام، چون ظهور نظام از کنفرانس بُن بدین‌سو مدیون خون کسانی‌ است که امروز با ما نیستند و در این راه قربانی‌ها داده‌اند، نه آنانی‌که کار همیشگی‌شان براندازی نظام‌ها بوده است و در آن راه قربانی‌ها داده‌اند.
رییس عمومی بنیاد شهید مسعود خاطر نشان ساخته است: هر حرکتی، جنبشی، جهشی که در مقابل فاشیسم، استبداد، ظلم و به خاطر عدالتخواهی باشد، سرآغاز بیداری نسل جوان را به نمایش می‌گذارد، کشور را در مسیر درست آن رهنمون می‌شود، هـمگرایى مردم و وحدت افغانستان را حفظ می‌نماید.
اخیراً احزاب جنبش ملی، جمعیت اسلامی و وحدت اسلامی مردم افغانستان ائتلافی را در انقره شکل دادند. آنان اعلام کردند که خواهان اصلاحات در نظام و تطبیق توافقنامۀ سیاسی تشکیل دولت وحدت ملی هستند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.