ششمین دور رقابت‎های لیگ برتر فوتبال کشور آغاز می‎شوند

گزارشگر:چهار شنبه 1 سنبله 1396 - ۳۱ اسد ۱۳۹۶

mandegar-3مسؤولان فدراسیون فوتبال کشور می‎گویند که قرار است ششمین دور رقابت‎های لیگ برتر فوتبال افغانستان با حضور هشت تیم به تاریخ، ۱۶سنبله در کابل آغاز شوند.
قرار است ششمین دور رقابت‎های لیگ برتر افغانستان تا دوهفتۀ دیگر در کابل آغاز شوند.
مس,ولان فدراسیون فوتبال افغانستان می‏گویند که این رقابت‏ها در مقایسه به دوره های پیشین متفاوت تر و با شکوه تر برگزار خواهد شد.
یوسف کارگر، معاون فنی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: “ما، با سفارت چین توافق کرده ایم که کار ساختن لایت‎ها را آغاز کنند و با آغاز این رقابت‏ها، مسابقات از طرف شب برگزار خواهند شد. که این کار پس از سی و پنج سال صورت می‎گیرد”.
تیم‌‏های حاضر در این لیگ، پس از سپری کردن رقابت‎های گزینشی، اکنون به کابل آمده اند و تمرینات آماده سازی را از بهر حضور قدرتمندانه در این دور از بازی ها آغاز کرده اند.
ایگن بایر اوف، مربی تیم د میوند اتلان که تجربه دو بار قهرمانی را با شاهین آسمایی در کارنامه دارد، می‎گوید که شاگردانش را بسیار آماده کرده است.
او می‌گوید: “من می‎خواهم طعم شرین قهرمانی را با د میوند اتلان بچشم، د میوند اتلان، پارسال در بازی فاینل همرای شاهین آسمایی بازی کرد، تیم خوبی است و این بار هم ما بازی کنان خوبی داریم و فقط به فکر قهرمانی هستیم”.
فیض محمد فیضی، مدافع تیم د میوند اتلان نیز گفت: “تیم‎ها بسیار خوب است، امروز، روز اول تمرینات بود بسیار فزیکی کار کردیم و کمی خسته هم شدیم، اما بخاطر قهرمانی باید تلاش کنیم، مربی ما تجربه قهرمانی با شاهین آسمایی را دارد و ما امیدواریم که این بار قهرمان شویم”.
در همین حال، ولی جان ایگن بردی اوف، مربی تیم فوتبال د اباسین سپی هم اظهار داشت: “تیم د اباسین، تیمی است که تاکنون خوب ندرخشیده و من می خواهم که این بار تا مرحلۀ نیمه نهایی باید پیش برود”.
بازی‌های لیگ برتر افغانستان، بزرگترین و پربیننده ترین رقابت های فوتبال در کشور است. این پیکار‌ها سال یک بار باحضور هشت تیم از هشت حوزۀ کشور در میدان ورزشی فدراسیون فوتبال برگزارمی‎شوند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.