بهترین‌های فدراسیون‌های پنج‌گانه کشور برای تمرین به هندوستان رفتند

گزارشگر:شنبه 4 سنبله 1396 - ۰۳ سنبله ۱۳۹۶

mandegar-3مقام‌های فدراسیون ورزش‌های پنج‌گانه کشور گفته اند که چهار تن از برترین ورزش‌کاران این فدراسیون برای سپری کردن یک دورۀ تمرینی عازم هندوستان شده اند.
خوشحال سروری، رییس فدراسیون ورزش‌های پنج‌گانه گفته است که این چهار ورزشکار از جملۀ بهترین‌های این فدراسیون اند که از توانایی‌های خوبی برخوردار بوده و قرار است برای کسب مهارت‌های بیشتر، نزد مربیان افغانستانی و هندی تمرین کنند.
به گفتۀ آقای سروری، هدف از سفر تمرینی این چهار ورزشکار، بالابردن توانایی‌های ورزشی آنان است که بتوانند در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خوب‌تر بدرخشند.
آقای سروری علاوه کرد که قرار است در این سفر مربیان خارجی تجربیات‌شان را با ورزش‌کاران افغانستان شریک کنند تا این ورزش‌کاران در رقابت‌های المپیک سال ۲۰۲۰ بهتر عمل کنند.
طبق گفته‌های او، مدت این تمرینات ۲۰ روز است که به کمک کمیتۀ المپیک کشور به هند اعزام شده اند.
فدراسیون ورزش‌های پنج‌گانه شامل نشانه‌زنی، شمشیرزنی، اسب‌سواری، آب‌بازی و دومیدانی است که یکی از فدراسیون‌های شناخته شده در جهان به شمار می‌رود.
سروری هم‌چنان گفته است که کمیتۀ ملی المپیک کشور در نظر دارد تا پس از این، امکانات بهتری را برای ورزشکاران فراهم کند تا ورزش‌کاران با استفاده از آن در مسابقات ملی و بین‌المللی به نتایج مطلوب دست یابند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.