آمرصاحب

گزارشگر:وحید قاسمی/ چهار شنبه 22 سنبله 1396 - ۲۱ سنبله ۱۳۹۶

نُهم سپتمبرِ ۲۰۰۱، خبر شهادتت دنیا را تکان داد و کسانی که شخصیتِ پاک ترا می‌شناختند، روزها در این سوگ اشک ریختند. من نیز شریک این غم بودم و بدون این‌که با شما و یاران نزدیک‌تان آشنایی شخصی داشته باشم، با ابراز احساسات پاکم برای شما مرثیه سرودم و برای خوشنودی روح پاک شما به دربار خداوند دعا کردم «خدایارت باد-خدا یارت باد.»
شما در کنار همه شهیدان مؤمن و پاک این سرزمین، فردی بودید که خوشی‌ها و آرزوهای‌تان را برای مردم‌تان قربانی کردید. من این مرثیه را به تاریخ دهم سپتمبر ۲۰۰۱ اجرا و برای خانوادۀ گرامی شما، فرزندان و دوست‌داران‌تان هدیه کردم. ولی برخی‌ها این احساس پاک مرا در برابر شما درک نکردند و حتا مورد ملامت مخالفان شما نیز قرار گرفتم .
یکی گفت، این مداح است؛
دیگری گفت، عضو این تنظیم است؛mandegar-3
دیگری گفت، او را در برابر پول و سرمایه سفارش داده اند تا مداحی کند؛
آمرصاحب!
اگر من مداح می‌بودم، به خاطر دریافت مقام و منزلت در وصف آقای جورج بوش و یا آقای کرزی مداحی می‌کردم تا مثل برخی‌ها صاحب مقام و منزلت می‌شدم. امروز من برخلاف کسانی که با استفاده از نام پاک شما صاحب ثروت‌های هنگفت و مقام و منزلت دنیایی گردیدند، کوچک‌ترین سوءاستفاده از نام پاک شما نکرده‌ام و حتا کسانی که با این مرثیه تجارت سیاسی و اقتصادی کردند، به حرمت نام پاک شما در برابرشان سکوت اختیار کردم و مردم شریف ما از این موضوع آگاهی کامل دارند.
لطفاً جفای زمانه را در برابر خویش و یاران راستین‌تان نادیده بگیرید. من افتخار دارم که این مرثیه به عنوان ترانۀ حماسی برای یادبودِ شما ماندگار گردید.
مرد آمدی و مردانه رفتی
نخل جوانی‌ات را شکستی
در ره دین در نجات مردم
خدا یارت باد، خدا یارت باد
روح شما شهیدان مؤمن و پاک این سرزمین خوشنودباد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.