افغانستان در دومین روز رقابت‎های آسیایی ۴ مدال برنز گرفت

گزارشگر:چهار شنبه 29 سنبله 1396 - ۲۸ سنبله ۱۳۹۶

mandegar-3در دومین روز رقابت‎های داخل تالار و ورزش‎های رزمی آسیا، افغانستان صاحب چهار مدال برنز شد.
ورزشکاران افغانستان این مدال‎ها را در بخش کشتی کمربندی، جاوید احمد در وزن ۸۰ کیلوگرم، سید شفیع در وزن ۸۵ کیلوگرم، محمد گل پهلوان‌زاده در وزن آزاد و سیک گل در وزن ۸۲ کیلوگرم به نام افغانستان ثبت کردند.
از سویی هم، در بخش تکواندو و در بخش دختران، خدیجه رضایی در وزن ۸۴ کیلوگرم در نخستین دیدارش مغلوب مبارز چینی شد و از ادامۀ بازی‎ها کنار رفت، اما فرحناز یعقوبی در بازی نخستش حریف هندی‌اش را شکست داد و در دومین دیدارش در برابر مبارز چین شکست خورد و به جمع حذف شده‌گان پیوست.
در بخش مردان نیز، بلال زازی، تکواندوکار افغانستان در دیدار نخستش ورزشکار عربستان را شکست داد، اما در بازی دومش در برابر تکواندوکار قزاقزستان شکست خورد و از ادامۀ این بازی‎ها کنار رفت.
همین‌طور در بخش جوجتسو، حمید مهردل در وزن ۷۷ کیلوگرم ورزشکاران امارات و عراق را شکست داد، اما در برابر ایران شکست خورد و با این رقابت‎ها خداحافظی کرد.
این درحالی است که ورزشکاران افغانستان در نخستین روز رقابت‎های داخل تالار و ورزش‎های رزمی آسیا، یک مدال طلا و یک مدال نقره گرفته بودند. بازی‎های داخل تالار و ورزش‎های رزمی آسیا با حضور ۶ هزار ورزشکار در بیست‌ویک رشتۀ ورزشی در شهر عشق‌آباد برگزار شده و ده روز ادامه خواهند داشت.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.