پیام سپاسگزارى

گزارشگر:شنبه 1 میزان 1396 - ۳۱ سنبله ۱۳۹۶

هـموطنان با عزت و سرافراز افغانستان در داخل و خارج کشور، السلام و علیکم و رحمته الله و برکاته!
از حضور شکوهمند شما در مراسم بزرگداشت روز شهادت قهرمان ملی و گرامی‌داشت هفتۀ شهید، هـمچنان استقبال بى‌پیشینۀ تان از قهـرمان ملى، mandegar-3از پیام «وفاق ملی» در جایگاه یک آرمان، یک طرح و یک حرکت مشروعیت بخش، قلباٌ سپاسگزارم. در این راستا از رهـبران و شخصیت‌هـاى جهـادى، ملى، سیاسى، مدنى و مسوؤلین کشورى که با صداى بلند از برنامه‌هـاى ما طى این هـفته، یاد و حمایت نمودند، تشکر ویژه می‌نمایم.
اعلام می‌داریم که انشاالله برای تحقق وفاق ملی، برنامه‌هـاى خود را همچنان ادامه خواهیم داد و این پیام ارزشمند را به کناره‌هـا و گرانه‌های این سرزمین، به قراء و قصبات، محله به محله و خانه به خانه انتقال خواهـیم داد، تا خدا بخواهد، جلوه‌های بیداری، همدلی، همصدائی و همگرائی را میان مردم خویش شاهد باشیم. تا با توکل با خالق هـستى از وضعیت نابهنجار موجود بسوى بهـبودى، روزنۀ امید باز شود و سر انجام تنش‌هـا و بحران‌هـاى روز افزون در کشور به نقطهء پایانى‌اش برسد. ضمن طلب کمک و توفیق مزید از خدای قادر و توانا، آرزومندى ما این است تا آخر کار در کنار هـم باشیم.
بار دیگر از تک تک شما فرزانگان قدرشناس که با حضور، هـمکارى و هـمآهـنگى تان در گرامیداشت هـرچه بهـتر این هـفته و فراتر از هـفته بر ما منت گذاشتید، اظهار سپاس و امتنان می‌کنم.

با درود و محبت فراوان
برادرتان احمدولى مسعود،
رئیس عمومى بنیاد شهـید احمدشاه مسعود

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.