گروگان کانادایی: گروه طالبان دخترم را کشت و به زنم تجاوز کرد

گزارشگر:یک شنبه 23 میزان 1396 - ۲۲ میزان ۱۳۹۶

یک کانادایی که با همسر و ۳ کودکش روز پنجشنبه ۲۰ میزان از اسارت طالبان در منطقه کرم پاکستان آزاد شدند، می‌گوید گروه طالبان دخترش را کشته و به همسرش تجاوز کرده است.
mandegar-3جوشوا بویل، اهل کانادا و همسرش کایتلن کلمن در سال ۲۰۱۲ برای سیاحت به افغانستان رفته بودند که در ولایت میدان وردک در غرب کابل ربوده شدند.
او بعد از ۵ سال اسارت همراه با سه فرزند و خانمش به کانادا تازه رسیده است.
پدر خانم کلمن گفته که تصمیم‌گیری آقای بویل برای دیدار از خطرناک‌ترین کشور جهان با همسر باردارش « نابخردانه» بوده است.
شبکه حقانی ویدئویی از خانواده آمریکایی کانادایی گروگان منتشر کرد
«تجاوز به همرسش»
آقای بویل در فرودگاه تورنوتو به رسانه‌ها گفته که این زوج در نظر داشتند کمک‌های قابلگی را به روستائیانی که تحت کنترل طالبان بودند، ارائه کنند، به گفته او، «جای که نه دولت افغانستان در آنجا حضور داشت و نه نهادهای غیر دولتی؛ این زمانی بود که آنان ربوده شدند».
خانم کلمن در آن زمان در انتظار نخستین فرزندش بود. این زوج اکنون دارای سه فرزند هستند که همه آنها در دوران اسارت شان متولد شده‌اند. رسانه‌های کانادایی گزارش کرده‌اند که کودک کوچک آنها «ضعیف» به نظر می‌رسد.
آقای بویل گفته که آنها چهار فرزند می‌توانست داشته باشند ولی فرزند چهارم آنها که یک دختر بود توسط گروگان گیران کشته و همسرش توسط نیروهای وابسته به شبکه حقانی مورد تجاوز قرار گرفته است.
‹حماقت و شرارت گروه طالبان›
به گفته این گروگان کانادایی، تجاوز به همسرش به خاطر تلافی در برابر رد پیشنهادهای مکرر شبکه حقانی بود. او درباره اینکه گروه طالبان از او چه می‌خواست اطلاعی نداد.
آقای بویل در بیانیه‌ای گفت که «حماقت و شرارت» شبکه حقانی به ربودن یک زائر… زمانی آشکار شد که قتل دختر نوزادش را صادر کرد.
او گفت که تجاوز بر همسرش کار فردی نبوده بلکه محافظ با کمک کاپیتانش و زیر نظارت فرمانده خود آن را انجام داد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.