تیم ملـی فوتسال کشـور به چیـن می‌رود

گزارشگر:چهار شنبه 17 عقرب 1396 - ۱۶ عقرب ۱۳۹۶

mandegar-3قرار است تیم فوتسال ساحلی افغانستان برای حضور در رقابت‌های فوتسال ساحلی که به میزبان چین برگزار می‌شود، روانۀ آن کشور شود.
روح‌الله رستگار، سرمربی تیم فوتبال ساحلی افغانستان به سلام‌وطندار گفته است، تیم ۱۳ نفرۀ افغانستان به هدف حضور در مسابقات «جام‌‌جهانی فوتسال» روانۀ کشور چین شدند.
در این مسابقات در کنار تیم ملی فوتسال افغانستان، تیم ملی فوتسال عمان، مالیزیا و چین اشتراک می‌کنند. آقای رستگار گفته است که با در نظرداشت سطح بازی تیم‌های مقابل آنان نیز بازیکنانی را برای حضور در این مسابقات انتخاب کرده اند که با دست پُر به کشور برگردند.
بر بنیاد معلومات داده شده، تیم ملی فوتسال افغانستان نخستین دیدارش را به تاریخ ۱۰ نوامبر، بازی دوم را به تاریخ ۱۱ نوامبر و سومین بازی را به تاریخ ۱۲ نوامبر برگزار می‌کند.
این نخستین‌بار است که تیم ملی فوتسال افغانستان در یک رقابت چهار تیمی در چین اشتراک می‌کند و پیش از این هم در مسابقاتی به میزبانی مالیزیا و ویتنام درخشش خوبی داشتند.
هم‌اکنون تیم ملی فوتسال افغانستان در فهرست رده‌بندی جهانی جایگاه ۵۱، تیم ملی فوتسال چین جایگاه ۴۳، مالزیا جایگاه ۷۳ و عمان هم جایگاه ۱۳ را دارد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.