زیدان: قـرار نیست بارسلـونا تمـام امتیـازات را جمـع کنـد

گزارشگر:دوشنبه 29 عقرب 1396 - ۲۸ عقرب ۱۳۹۶

mandegar-3زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال‌مادرید از عملکرد شاگردانش برابر اتلتیکومادرید ابراز رضایت کرد و آنان را شایستۀ کسب نتیجۀ بهتری دانست.
زین‌الدین زیدان که شاگردانش در هفتۀ دوازدهم لالیگای اسپانیا در دربی مادرید در خانۀ اتلتیکومادرید تن به تساوی بدون گل دادند و اختلاف‌شان با بارسلونای صدرنشین به ۱۰ امتیاز افزایش یافت، گفت: این‌طور فکر نمی‌کنم که رقابت برای قهرمانی تمام شده است. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و می‌توانیم برای کسب امتیازات بیشتر تلاش کنیم. بله؛ اختلاف ۱۰ امتیازی زیاد است، اما قطعاً این وضع تغییر خواهد کرد. قرار هم نیست بارسلونا تمامی امتیازات را جمع کند و ما باید منتظر از دست دادن امتیازات آنان هم باشیم. فوتبال خیلی سریع می‌تواند تغییر کند و ما قطعاً تا آخرین لحظه خواهیم جنگید.
او ادامه داد: عالی بازی کردیم، اما تنها در گل‌زنی ناکام بودیم. نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. فوق‌العاده بازی کردیم و شایستۀ کسب نتیجۀ بهتری بودیم. باید صبور باشیم و در این بازی نشان دادیم که در مسیر درستی قرار داریم. برای بازیکنانم متأسفم، چون آنان با توجه به تلاشی که در زمین داشتند، شایستۀ کسب نتیجۀ بهتری بودند.
زیدان در دفاع از فوق‌ستاره پرتغالی خود و دیگر مهاجمانش که در این بازی هم در گلزنی ناکام بودند، خاطرنشان کرد: فوتبال همین است و گاهی اوقات هر کاری که کنید، توپ وارد دروازه نمی‌شود. نمی‌خواهند توجیه کنم، اما گل‌ها هم از راه خواهند رسید. وقتی تیم موقعیت‌های زیادی خلق می‌کند، اما به گل نمی‌رسد، نمی‌توانیم خوشحال باشیم و بازیکنان هم اولین کسانی هستند که از این بابت ناراحت می‌شوند. جای نگرانی نیست و باید روی نکات مثبت تمرکز کنیم. این اوضاع تغییر خواهد کرد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.