فرمانده پولیس بدخشان: به سربازان مواد سوخت رسانده نتوانستیم

گزارشگر:چهار شنبه 15 قوس 1396 - ۱۴ قوس ۱۳۹۶

mandegar-3فرمانده پولیس بدخشان می‌گوید، در نتیجۀ بارش برف در روزهای اخیر، راه‌ چندین ولسوالی به مرکز ولایت مسدود شده و آنان نتوانسته‌اند به سربازان مواد سوخت زمستان را برسانند.
عبدالخالق آقسای، فرمانده پولیس بدخشان می‌گوید، قرارداد خریداری مواد سوخت زمستان نیروهای امنیتی در پایتخت به امضا می‌رسد و بنابراین تاکنون مواد سوخت به هیچ یک از پاسگاه‌های ۲۷ واحد اداری نیروهای امنیتی نرسیده است.
فرمانده پولیس بدخشان هشدار می‌دهد که اگر تا یک هفتۀ دیگر مواد سوخت نیروهای امنیتی نرسد، دیگر انتقال این مواد به پاسگاه‌های بدخشان ناممکن خواهد بود. او می‌گوید، در ارتفاع برف در برخی از نقاط این ولایت به یک متر می‌رسد و سردی هوا روزبه‌روز در حال افزایش است.
تاش‌محمد، فرمانده پولیس ولسوالی یفتل‌پایین نیز به سلام‌وطندار می‌گوید، نیروهای پولیس این ولسوالی هم‌اکنون بدون مواد سوخت در شرایط بسیار دشوار در خط مقدم نبرد با طالبان می‌جنگند. به گفتۀ تاش‌محمد، به علت شدت سرما و نبود مواد سوخت، دو تن از سربازان پولیس این ولسوالی را سرما زده است و ممکن است بمیرند.
اما عبدالحفیظ، مسؤول شرکت ولید پیمان که اکمال چوب سوخت فرماندهی پولیس بدخشان را به عهده دارد می‌گوید، علت نرسیدن مواد سوخت به نیروهای پولیس این ولایت، روشن‌نشدن سرنوشت شرکت قراردادی بعدی از سوی ادارۀ تدارکات ملی است.
آقای حفیظ می‌گوید، ادارۀ تدارکات ملی باید سرنوشت قراردادی سال ۱۳۹۷ را روشن کند، در غیر آن بدون مکتوب تمدیدی نمی‌توانند مواد سوخت نیروهای پولیس را اکمال کنند.
فرمانده پولیس بدخشان نیز تأیید می‌کند که هنوز سرنوشت قراردادی چوب سال ۱۳۹۷ در ادارۀ تدارکات ملی روشن نشده است و این مورد پولیس بدخشان را با دشواری‌های زیادی در فصل سرما روبه‌رو خواهد کرد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.