اشرف‌‎غنی: انتـقام مـی‌گیـریم

گزارشگر:چهار شنبه 11 دلو 1396 - ۱۰ دلو ۱۳۹۶

mandegar-3رییس حکومت وحدت ملی روز گذشته (سه‌شنبه، ۱۰ دلو) با زخمی‌های رویدادهای اخیر تروریستی کابل در شفاخانۀ امان‌الله خان دیدار کرد و به آنان گفت که درد هرکدام ‌شان را حس می‌کند و انتقام خون شهروندان کشور را می‌گیرد.
در ۱۰ روز اخیر شهر کابل شاهد سه رویداد خونین بوده و در این رویدادها حدود چهار صد نفر کشته و زخمی شدند. مسوولیت حمله بر هوتل انترکانتیننتال و حملۀ موتر بمب‌گذاری شده در چهارارهی صدارت را گروه طالبان و مسوولیت حمله بر یک واحد نظامی در حوزه پنجم شهر کابل را گروه داعش به‌عهده گرفت.
براساس خبرنامۀ ارگ، آقایغنی در دیدار با شماری از این زخمی‌ها گفت: «که من درد هر کدام تان را احساس می‌کنم و یقین داشته باشید که انتقام خون هموطنان خویش را می‌گیریم.»
آقای غنی در کنفرانس مشترک با رییس‌جمهور اندونیزیا نیز به طالبان هشدار داد که انتقام خون شهروندان را آز آنان می‌گیرد. غنی افزود که طالبان به دستور باداران شان مسئولیت کشتار غیرنظامیان را به عهده می‌گیرند.
از سویی هم دیروز مقام‌های ارشد دولتی در مراسم ختم قرآن و اتحاف دعا به روح شهدای رویدادهای اخیر تروریستی در کشور در مسجد جامع ارگ اشتراک کردند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.