وزارت داخله: در یک هفته۴۹۰ تروریست کشته و ۳۲۰ تن زخمی شده‌اند

گزارشگر:یک شنبه 16 ثور 1397 - ۱۵ ثور ۱۳۹۷

mandegar-3وزارت امور داخله می‌گوید که در نتیجه عملیات مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی در یک هفته گذشته در نقاط مختلف کشور، تلفات سنگینی به تروریستان وارد شده است.
وزارت امور داخله، روز شنبه (۱۵ ثور) با نشر خبرنامه ای گفت که نیروهای پولیس، ارتش و امنیت ملی در یک هفته گذشته، ۱۱۷ عملیات مشترک ضد هراس افگنی را در ۱۴ ولایت کشور راه اندازی کرده اند.
در خبرنامه آمده است که این عملیات‌ها در مربوطات ولایت‌های زابل، قندهار، ارزگان، هلمند، هرات، فراه ، لوگر، میدان وردک، ننگرهار، فاریاب، جوزجان، تخار و بدخشان راه اندازی شده بودند.
خبرنامه افزوده که در نتیجه این عملیات‌ها، ۴۹۰ تروریست به شمول چند فرمانده کلیدی آنان کشته و ۳۲۰ تروریست دیگر زخمی و ۴۱ تروریست دیگر بازداشت شده اند.
در این عملیات‌ها، ۲۷ میل سلاح مختلف النوع، ۳۴ حلقه ماین و مقداری مهمات نیز بدست آمده است.
وزارت امور داخله گفته است که هدف این عملیات‌ها، تصفیه نقاط نا امن، سرکوب گروه‌های تروریستی، تامین بهتر امنیت مردم محل و ایجاد فضای امن و مصوون برای اشتراک گسترده مردم در انتخابات پارلمانی می‌باشد.
وزارت امور داخله تاکید کرده است که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور با تمام توان به هدف تامین امنیت بهتر مردم تلاش خواهند کرد و دراین راستا از هر گونه سعی و تلاش دریغ نخواهد ورزید.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.