چگونه در زنده گی پیشرفت کنیم؟

گزارشگر:دوشنبه 1 اسد 1397 - ۳۱ سرطان ۱۳۹۷

بخش دوم و پایانی/

mandegar-3هرکدام از این پاسخ ها، قدرتی درون خود دارند که باعث حرکت شما می شوند. در نتیجه اگر می خواهید سریع تر حرکت کنیدو سریع تر پیشرفت کنید، پاسخی بسیار قدرتمند انتخاب کنید.
ابزار شماره ۲: چگونه در زندگی پیشرفت کنیم؟ تمرکز کنید
اگر تمرکز شما مثل عدسی ذره بین باشد، شک نکنید که به تمام اهداف خود دست پیدا می کنید. وقتی می خواهید کار مهمی انجام دهید، تلفنتان را در حالت سکوت قرار دهید، اینترنت خود را خاموش کنید و با همکارانتان تا پایان کار صحبت نکنید. با این روش همه افراد درک می کنند که شما در حال انجام دادن کارهای مهمی هستید و مزاحمتان نخواهند شد. در نتیجه با کمی کار کردن تلاش های بزرگی نصیبتان می شود.
ابزار شماره ۳: چگونه در زندگی پیشرفت کنیم؟ منظم باشید
در همه زندگی خود، نظم داشته باشید.نظم لازمه پیشرفت است. نظم داشتن یعنی اینکه هرچیزی در سر جای خودش باشد. منظور از نظم فقط تمیز و مرتب بودن اتاق و خانه شما نیست. شما باید در روال زندگی خود نیز نظم داشته باشید؛ مثلا زمانی که چندین کار مختلف و مهم دارید، همه آنها را بنویسید و اولویت بندی شان کنید. بر طبق اولویتی که به هر کار داده اید، آن را انجام دهید.
ابزار شماره ۴: چگونه در زندگی پیشرفت کنیم؟ زمان مشخص کنید
باید اهدافتان را روی کاغذ بنویسید، راه رسیدن به آنها را تعیین کنید و مهلت دستیابی به آنها را نیز مشخص کنید. مانند چکی که برای شخصی می کشید و تا قبل از رسیدن موعد آن باید حساب خود را پر از پول کنید. وقتی مهلت زمانی برای رسیدن به هدفها را تعیین می کنید، مغزتان به شما دستور می دهد که تمام تلاشتان را برای رسیدن به هدف به کار بگیرید تا شکست نخورید. همین موضوع نیز باعث می شود به سمت موفقیت با عجله به راه بیفتید.
با این ابزارها سریع تر پیشرفت خواهید کرد
ابزار شماره ۵: چگونه در زندگی پیشرفت کنیم؟ حامی داشته باشید
در راه دستیابی به اهداف، طبیعی است که سوخت موتور شما کم شود و کمی بی انگیزه شوی. اینجاست که فایده حضور حامیان مشخص می شود. کسانی که به شما انگیزه می دهند و شما را شارژ می کنند. حامی شما می تواند یکی از اعضای خانواده، معلم یا یکی از دوستان صمیمی شما باشد. وقتی شرایط به هم می ریزد و کارها مطابق میل شما پیش نمی روند، یک حامی دلسوز به شما آرامش و انرژی می دهد و شما را به مسیر موفقیت برمی گرداند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.