نماینده‌گان غزنی در مجلس: تصمیم کمیسیون انتخابات عملی نیست

گزارشگر:یک شنبه 11 قوس 1397 - ۱۰ قوس ۱۳۹۷

برخی از نماینده‌گان مردم غزنی در مجلس از تصمیم کمیسیون انتخابات مبنی بر برگزاری انتخابات پارلمانی آن ولایت به تاریخ ۳۱ حمل ابراز نگرانی کرده و آن را غیر عملی می‌دانند.
این نماینده‌گان می‌گویند که با توجه به سردی هوا و صب‌العبور بودن راه‌های مواصلاتی در غزنی، برگزاری انتخابات در آخر حمل ممکن نیست.
علی اخلاقی، نمایندۀ مردم غزنی دیروز در نشست علنی مجلس گفت: پس از حمله طالبان بالای دفتر ولایتی کمیسیون در غزنی و آتش mandegarزدن آن، چیزی در آن دفتر باقی نمانده است؛ لذا توزیع تذکره و استیکر باید از سر گرفته شود.
آقای اخلاقی همچنان می‌گوید که به دلیل برف‌باری‌ها در غزنی و مسدود شدن راه‌ها، برگزاری انتخابات در چند ماه دیگر ممکن نخواهد بود.
نفیسه عظیمی، دیگر نمایندۀ مردم غزنی در نشست علنی دیروز مجلس گفت: غزنی یک ولایت صعب‌العبور و سردسیر است و مردم در این فصل نمی‌توانند به پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.
این نمایندۀ مردم غزنی از کمیسیون انتخابات خواست تا در قسمت تاریخ برگزاری انتخابات ولایت غزنی تجدید نظر کند.
انتخابات پارلمانی در سایر ولایت کشور به تاریخ ۲۸ میزان برگزار شد، اما به دلیل آنچه مشکلات امنیتی و جنجال بر سر حوزه‌یی شدن انتخابات آن ولایت مطرح شد، انتخابات پارلمانی در غزنی برگزار نشد.
حالا کمیسیون انتخابات گفته است که انتخابات پارلمانی ولایت غزنی هم زمان با انتخابات ریاست‌جمهوری به تاریخ ۳۱ حمل سال آینده برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.