فرزندان شهدای نیروهای ارتش به موسسات تحصیلات عالی معرفی می‌شوند

- ۲۲ جدی ۱۳۹۷

17453267_303

وزارت دفاع اعلام کرده است فرزندان خانواده‌های شهدا و معلولین نیروهای ارتش، به منظور تداوم و تکمیل تحصیلات عالی به موسسات تحصیلات عالی خصوصی معرفی خواهند شد.

وزارت دفاع با نشر اعلامیه‌یی، از خانواده‌های شهدا و معلولین نیروهای ارتش خواسته است تا فرزندان شان را در ولایت کابل به معاونیت شهدا و معلولین و در ولایات به فرماندهی‌های جلب و جذب بفرستند.

در اعلامیه این وزارت آمده است: “از خانواده‌های شهدا و معلولین نیروهای ارتش می خواهیم تا فرزندان شان را با  اسناد تحصیلی (دانشگاه‌ها و اسناد فراغت لیسه‌های خصوصی) و اوراق هویتی و وثایق آن‌ها که واجدیت شرایط آنها را تثبیت کرده بتواند، به منظور ثبت نام به معاونیت شهدا و معلولین ریاست کادر و پرسونل ستر درستیز وزارت دفاع ملی و در ولایات به قوماندانی‌های جلب و جذب به نماینده‌های شهدا و معلولین مراجعه نمایند”.

این نخستین‌بار است که وزارت دفاع، دست به چنین اقدامی زده است. اسدالله خالد که به تازه‌گی به عنوان سرپرست وزارت دفاع گماشته شده است، گفته است که توجه ویژه‌یی به معلولین و خانواده‌های شهدای نیروهای ارتش خواهد کرد.

او با بیان اینکه معلولین و شهدای نیروهای ارتش جان های شان را برای دفاع از خاک شان فدا کرده‌اند، وعده سپرده است که به آنها و خانواده‌های‌شان کمک خواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.