برای حل مشکلات: چین، هند و روسیه نشست می‌کنند

- ۰۶ حوت ۱۳۹۷

وزیران خارجۀ سه کشور چین، هند و روسیه در جریان یک نشست مهم راهبردی سه‌جانبه قرار است دربارۀ مهمترین تحولات چند جانبه، mandegarمنطقه‌یی و بین‌المللی گفت‌وگو کنند.
روزنامۀ‌ «چاینا دیلی» در شمارۀ جدیدش نوشته است: «شانزدهمین نشست وزیران خارجه سه کشور روز ۲۷ فبروری به ریاست وانگ‌یی وزیر خارجۀ چین، سرگی لاوروف همتای روس وی و سوشما سوآراج وزیر امور خارجه هند در شهر ووجن در ولایت جه جیانگ در شرق چین تشکیل می‌شود.»
قرار است سه کشور روند رشد روابط، مسایل دو جانبه و چند جانبه، مهمترین مسایل منطقه‌یی و بین‌المللی را مورد بحث و رای‌زنی قرار داده و راهبردها و مواضع خود را در مورد این مسایل با یکدیگر مورد هماهنگی قرار دهند.
این نشریه همچنان می‌نویسد که این هفته دنیا شاهد یک رویداد بسیار مهم دیگر یعنی دیدار کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی با دونالد ترامپ رییس‌جمهور امریکا خواهد بود که روزهای ۲۷ و ۲۸ فبروری در شهر هانوی ویتنام برگزار می‌شود.
قطار حامل کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی روز یکشنبه وارد چین شد و قرار است وی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دیدار رسمی نیز از ویتنام داشته باشد و با مقام‌های این کشور دیدار و گفت‌وگو کند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.