احمدولی مسعود نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: عامل بحران کنونی مسوولان حکومت وحدت ملی است

- ۲۷ حوت ۱۳۹۷

احمدولی مسعود نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گوید که اگر رهبران حکومت وحدت ملی به تعهدشان به مردم اندکی احترام داشتند، وضعیت کشور به این جاها نمی‌رسید.
در سفر دو روزۀ احمدولی مسعود با هیأت همراهش به هرات، نشست‌هایی با بزرگان، علما، مجاهدان، جوانان، بانوان، فرهنگیان و نهادهای متعدد صورت گرفت. طی این گفت‌وگوها، مردم هرات از تجربیات تلخ خود در پنج سال گذشته، وعده خلافی‌ها و پیمان‌شکنی‌های رهبران mandegarحکومت وحدت ملی شکایت‌های زیادی داشتند. از اینکه مردم هرات در مجموع حوزۀ جنوب غرب بیشترین اشتراک را در انتخابات داشتند، اما تیم‌های انتخاباتی هیچ جایگاهی برای‌شان در حکومت وحدت ملی قایل نشدند، سخت آزرده و بیزار بودند.
در مقابل، احمدولی مسعود گفت، اگر رهبران حکومت وحدت ملی مردم را در نظر می‌داشتند و احترام به تعهد شان در قبال حق مردم قایل می‌بودند، وضعیت‌شان مانند امروز چنین آشفته و حکومت شان به فروپاشی نمی‌رسید. من به جز ایستادن بهخاطر حق مردم، انگیزۀ برای کاندیدا شدن نداشتم و ندارم. در این راستا تعهدم با خدایم می‌باشد. هرات شهر فرهنگ، فرهیختگی، همدگرپذیری، شهر شعر و ادب و معنویت، شهر فضلا، علما و برزگان تصوف، برای من همواره یک نمونه و یک چشم‌انداز برای آیندۀ افغانستان می‌باشد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.