اعضای خطرناک‌ترین شبکه جرمی در کابل بازداشت شدند

- ۲۰ ثور ۱۳۹۸

وزارت امور داخله کشور می‌گوید که نیروهای پولیس اعضای یک «باند خطرناک و حرفه‌یی» را در شهر کابل بازداشت کرده‌اند.
نصرت رحیمی سخنگوی وزارت امور داخله گفت که بازداشت‌شده‌گان اعضای یک باند خطرناک جرایم سازمان یافته شهر کابل می‌باشند که به شکل مسلحانه به جرم‌های گوناگون دست می‌زدند.
mandegarآقای رحیمی می‌گوید که سرباند این گروه مختار نام دارد که به مختار بی‌دندان مشهور است، اعضای این گروه فاطمه، عبدالصبور، نورالله و مجیب الرحمن می‌باشند.
سخنگوی وزارت داخله می‌گوید: «بیشترین جرم‌ها را اینها قسمی انجام می‌دادند که فاطمه نام در سر سرک سیلو، قسمت‌های کارتۀ پروان، سر سرک سلیم کاروان، سرک قلعه فتح‌الله، تایمنی و به روزهای پنجشنبه و جمعه در سرک قرغه، ایستاد می‌شد، به بعضی موتر‌ها دست می‌داد، بعداً صاحبین واسطه‌ها را به ساحه مورد نظرشان رهنمایی می‌کرد یا در آنجا با استفاده از مواد خوراکی آن را بیهوش می‌کرد و واسطه آن را با تلفن‌ها و پول‌شان می‌بردند و یا هم چند تن مسلح این باند بالای این نفر می‌آمد و بعد از لت‌وکوب صاحب واسطه به روی آن با استفاده از سپری بی‌هوشی آن را بی‌هوش می‌کرد و واسطه آن را با خود می‌بردند.»
سخنگوی وزارت امور داخله می‌گوید که سرانجام هفته پیش تمامی اعضای این باند طی عملیاتی پولیس در مربوطات حوزه پنجم امنیتی پولیس دستگیر شدند.
گفتنی است که کابل در سال‌های اخیر گواه فعالیت باندهای تبهکار بوده که علاوه بر سرقت اموال و موترها دست به ربودن افراد نیز می‌زنند.
آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بیشترین نگرانی شهروندان کابل از افزایش جرایم جنایی می‌باشد تا حملات انفجاری و انتحاری.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.