شرکت برشنا فهرست ده‌ها زورمند را به دادستانی کل فرستاده است

- ۲۴ ثور ۱۳۹۸

شرکت برشنا اعلام کرد که فهرست ده‌ها زورمند را که بین یک‌صد هزار تا یک میلیون افغانی از پول برق این شرکت قرض‌دار هستند را به دادستانی کل کشور فرستاده است.
امان‌الله غالب رییس شرکت برشنا، دیروز در مراسم امضای قرارداد ۱۰ پروژه برق‌رسانی با شرکت‌های داخلی و خارجی در کابل گفت که پس از این اسامی افرادی که پول برق‌شان را نمی‌پردازند را افشا خواهد کرد.
آقای غالب گفت: «فهرست ۱۶۴ نفر از مقروضین شرکت برشنا که در پرداخت صرفیه برق‌شان زورگویی می‌کردند به دادستانی کل فرستاده شده است.»
وی بیان داشت که سر از فردا کمپاین افشا سازی نام این اشخاص آغاز می‌گردد که هر روز نام، وظیفه و محل سکونت یک تن آنها از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جمعی پخش می‌گردد.
آقای غالب با بیان اینکه مقروضین پایین‌تر از مبلغ یک صدهزار افغانی به دادستانی کل معرفی نشده‌اند گفت: «تنها فهرست مقروضین که بالاتر از ۱۰۰ هزار الی یک میلیون افغانی قرضدار شرکت‌اند را به دادستانی کل فرستادیم.»
افغانستان با آنکه سالانه به ارزش ۳۰۰ میلیون دالر انرژی برق از کشورهای همسایه خریداری می‌کند، تاهنوز هم نتوانسته که مشکل برق در بیشتر ولایات و حتا در پایتخت را به شکل اساسی حل کند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.