پـروندۀ خـراسانی به دادستـانی فرستـاده می‌شـود

- ۰۴ سرطان ۱۳۹۸

ماندگار: وزارت امور داخله اعلام کرد که پروندۀ حمید خراسانی به‌زودی تمکیل و محول دادستانی‌کل می‌شود. در عین حال این وزارت از کاهش چشم‌گیر جرایم جنایی و حملات انتحاری در شهر کابل خبر می‌دهد.
نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت امور داخله دیروز در یک نشست در کابل گفت که حلقه مصوونیت برای مجرمان سازمان‌یافته و سطوح متوسط و پایین تنگ شده است و طی چهار ماه گذشته، با دستگیری حمید خراسانی، ۴۸ مجرم سازمان‌یافته از سوی وزارت داخله بازداشت شده‌اند.
آقای رحیمی گفت: به مردم افغانستان اطمینان می‌دهیم که مجرمان در هر سطحی باشد، بالای‌شان رحم صورت نمی‌گیرد. به همان شکلی که با تروریست‌ها مبارزه می‌کنیم با مجرمان جنایی نیز مبارزه صورت می‌گیرد.mandegarاو در دامه از کاهش چشم گیری جرایم جنایی و حملات تروریستی در کشور خبر داد و گفت که در اثر اقدامات نیروهای امنیتی، جرایم سازمان یافته ۹۰ درصد، حملات ترویستی ۷۰ درصد و در کل میزان جرایم جنایی ۶۰ درصد کاهش یافته است.
عبدالحمید خراسانی، دیروز زمانی که می‌خواست در گردهمایی دیروز نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری اشتراک کند. توسط قطعۀ خاص ۲۲۲ پولیس بازداشت گردید. او در برگۀ فیسبوکش از مردم خواسته بود برای اشتراک در این گردهمایی از حمل سلاح خودداری کنند.
وزارت داخله از عبدالحمید خراسانی همچون «مسوول باند جنایت‌پیشه» یاد کرده است.
سخنگوی وزارت داخله دیروز گفت که این مجرم حرفه‌یی، در قضایای زیاد جنایی به‌ویژه در باج‌گیری، اختطاف، قتل، چپاولگری، ره‌زنی و زورگویی دست داشته است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.