تحسین گوآردیولا از روبن و ریبری

- ۰۳ سنبله ۱۳۹۲

سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی برابر نورنبرگ عملکرد فرانک ریبری و آرین روبن را ستود.
بایرن‌ مونیخ در هفته‌ سوم بوندسلیگا موفق شد با دو گل نورنبرگ را شکست دهد تا روند پیروزی‌های این تیم در بوندسلیگا ادامه داشته باشد.
پپ گوآردیولا، سرمربی بایرن‌ مونیخ پس از کسب سومین پیروزی پیاپی با تیمش در بوندسلیگا گفت: کاملاً از این نتیجه‌ راضی‌ام. در نیمه دوم توانستیم بازی را در کنترل خود در آوریم. بازی ریبری و روبن در این دیدار ستودنی بود. آنها هر وقت که توپ را در اختیار گرفتند، توانستند موقعیت ایجاد کنند. می‌توانیم همیشه با این ریتم در حمله بازی کنیم. پیروزی برابر نورنبرگ پیروزی مهمی برای ما بود. درست مانند بازی با فرانکفورت در این دیدار نیز به حریف اجازه ندادیم که موقعیتی روی دروازه‌ ما ایجاد کند.
گوآردیولا در ادامه گفت: همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که نباید به تیم حریف اجازه دهیم که بتوانند حمله کنند. در این دیدار دیدیم که توپ اکثراً در اختیار بازیکنان ما بود. نورنبرگ تیم بسیار سازماندهی شده بود. بازی کردن در برابر چنین تیم‌هایی اصلاً آسان نیست.
باستین شواین‌اشتایگر، هافبک مونیخی‌ها نیز پس از مسابقه برابر نورنبرگ گفت: باید کمی بیشتر صبور باشیم. در بازی با نورنبرگ کاملاً توپ و میدان را در اختیار داشتیم و در نهایت توانستیم به گل برسیم . همه دیدند که در نیمه دوم سراپا حمله شدیم و سپس توانستیم گل اول مسابقه را که بسیار حیاتی بود، به ثمر برسانیم. می‌دانیم که می‌توانیم بهتر از این هم بازی کنیم.
بایرن‌ هفته‌ آینده در هفته‌ چهارم بوندسلیگا به مصاف فرایبورگ خواهد رفت.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.