ریبری: برای کسب توپ طلا نهایت تلاشم را کرده‌ام

- ۰۵ سنبله ۱۳۹۲

هافبک بایرن‌مونیخ خود را شایسته کسب توپ طلای فوتبال اروپا می‌داند؛ بدون آن که ارزش‌های رونالدو و مسی را نادیده بگیرد.
دو روز بیشتر به انتخاب بهترین بازیکن فوتبال اروپا باقی نمانده است. کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و فرانک ریبری رقابت تنگاتنگی برای کسب این افتخار بزرگ دارند.
فرانک ریبری، هافبک فرانسوی بایرن در گفت‌وگویی که با مجله کیکر آلمان داشت، گفت که برای کسب توپ طلایی فوتبال اروپا هر آن چه را در توان داشته رو کرده است. این هافبک فرانسوی گفت: تلاش زیادی داشته‌ام. حتی در روزهای تعطیل هم به محل تمرین می‌روم تا آمادگی خود را حفظ کنم.
او درباره رقیبان خود در مراسم پنج‌شنبه گفت: مسی و رونالدو دو بازیکن بزرگ هستند. آنها بهترین‌های جهان فوتبال‌اند. همین که اسمم در کنار نام آنها ذکر می‌شود، بسیار خوشحالم می‌کند.
آخرین باری که یک بازیکن از بایرن‌مونیخ توپ طلای فوتبال اروپا را به دست آورد، به ۳۲ سال پیش برمی‌گردد که در آن کارل هاینس رومنیگه نایب رییس کنونی بایرن موفق شد این افتخار را به دست آورد. ریبری گفت: ۳۲ سال از افتخارآفرینی رومنیگه می‌گذرد. اگر بتوانم این جایزه را به دست آورم، بسیار خوشحال خواهم شد، چون برای بایرن هم یک افتخار به شمار می‌آید.
گوآردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ هم به ستایش از ریبری پرداخت و هافبک فرانسوی تیمش را هم‌سطح با مسی و رونالدو می‌داند: «هر سه نفر بسیار خوبند. ریبری هم همچون رونالدو و مسی است. بر این باورم که هر سه آنها در یک سطح هستند. فرانک فقط برای من مهم نیست. او یکی از مهم‌ترین بازیکنان بایرن به شمار می‌آید.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.