داکتر عبدالله عبدالله: تنها ورزشکاران هستند که لبخند می‌آفرینند

- ۳۱ سنبله ۱۳۹۲

تیم ملی کرکت افغانستان برای اشتراک در مسابقات راه‌یابی به جام جهانی کرکت، عازم امارات متحدۀ عربی شد.
تیم کرکت قرار است در نخستین دیدار خود با تیم کنیا روبرو شود.داکتر عبدالله عبدالله رهبر ایتلاف ملّی افغانستان در دیدار با بازیکنان تیم ملی کرکت کشور گفت که ورزشکاران ما نمونۀ خوبی از وحدت ملّی هستند و آن‌ها در شرایط بحرانی کشور، خوشی و لبخند برای مردم افغانستان به ارمغان می‌آورند.
رهبر ایتلاف ملی افغانستان در دیدار با اعضای هیأت رهبری کرکت بورد و بازیکنان تیم ملی کرکت همچنان گفت، سیاست‌مدار ملی کسی است که از رخُ‌دادهای سیاسی و اجتماعی کشورش آگاه باشد و سیاستی که از مردم جدا باشد، سیاست نیست.
او با ابراز خرسندی از دیدار با هیأت رهبری و بازیکنان تیم ملی کرکت کشور گفت، شما جوانان با دست‌آوردهای مهمی که در عرصۀ ورزش مخصوصاً کرکت داشته‌اید، خوشی و شادی را به ملت غم‌دیدۀ افغانستان به ارمغان آورده‌اید و موج شادی را بر لب‌های مردم خودتان جاری ساخته‌اید.
رهبر ایتلاف ملّی، موفقیت‌های تیم کرکت کشور را دُرّخشان و قابل افتخار دانست و تأکید کرد که این موفقیت‌ها و دست‌آوردها سبب افزایش غرور ملّی و تقویت همبستگی ملّی در کشور گردیده است.
داکتر عبدالله با آرزوی پیروزی‌های بیشتر برای تیم ملّی کرکت و همۀ تیم‌های ورزشی کشور افزود که تمامی گروه‎های اجتماعی، دولت و جریان‌های سیاسی و مخصوصاً تجار ملّی، باید به حمایت از ورزشکاران توجه کنند و مشکلات و کم‌بودهای آن‌ها را رفع و امکانات لازم و پیشرفته را در اختیارشان قرار دهد.
آقای عبدالله همچنان افزود، ما از حکومتی که در انتخابات آینده پیروز می‌شود خواستار این هستیم تا برای ورزشکاران ما توجه بیشتر کنند، چون تنها همین ورزشکاران در شرایطی‌که از هر گوشۀ وطن غم می‌بارد، برای ما خوشی می‌آورند.
مسوول امور اجراییه‌یی کرکت بورد در این کنفرانس ابعاد فعالیت‌ها و کارکرد‎‌های تیم کرکت کشور را تشریح کرد و گفت که این تیم حالا در سراسر کشور دفاترِ نمایندهگی و گروه‌های عضو دارد که شمارشان به ده‌ها هزارتن می‌رسد و خوشبختانه تیم کرکت توانسته از تمام اقشار و طبقات و گروه‌های قومی و سمتی کشور اعضا و همکارانی را جلب کند و به یک تیم ملّی و سرتاسری تبدیل شود.
تیم ملی کرکت افغانستان طی سال‌های اخیر پیروزی‌های دُرّخشانی در منطقه داشته است و حالا می‌رود که در سطح جهان بدرخشد.
همچنان شهزاده مسعود رییس کرکت بورد افغانستان با مهم خواندن مسابقات پیشرو بیان‌داشت، تیم ملی کرکت افغانستان اگر در این مسابقات کنیا را شکست بدهد، به مسابقات جهانی راه خواهد یافت.
اعضای تیم کرکت افغانستان می‌گویند که این تیم با آماده‌گی‌های ویژه به این مسابقات می‌روند و از مردم افغانستان می‌خواهند تا برای‌شان دعا کنند.
بازی‌ سرنوشت‌ساز تیم کرکت افغانستان با کنیا هشت روز بعد برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.