دختر با این ویژه‌گی‌ها ممکن است مجرد بماند!

گزارشگر:30 سنبله 1393 - ۲۹ سنبله ۱۳۹۳

بخش نخست

mnandegar-3تا به حال فکر کرده‌اید چرا بعضی افراد این‌همه طرف‌دار دارند و محبوبِ همه هستند اما بعضی دیگر… انگار کسی دوست ندارد حتا نزدیک‌شان بشود؟
خُب، دستۀ اول مهرۀ مار ندارند ـ شما که به این‌گونه خرافات اعتقاد ندارید؟! ـ بلکه خصوصیاتی دارند که باعث محبوبیت‌شان می‌شود، یا بهتر بگوییم فاقد خصوصیاتی هستند که آدم‌ها را از آن‌ها براند.
چه خصوصیاتی باعث می‌شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟… موفقیت به شما می‌گوید اگر نمی‌خواهید مجرد بمانید، این خصوصیات را در اسرعِ وقت از خودتان دور برانید. هیچ‌کس دوست ندارد با چنین آدم‌هایی ازدواج کند.

۱ـ دخترهایی که برای خودشان «مرد» شده‌اند!
شمار این‌گونه دخترها در دنیای امروز رو به افزایش است، و جالب این‌جاست که آنها اصلاً از دافعه‌های خودشان خبر ندارند و به «مردانه‌گی»ِ خودشان کاملاً افتخار می‌کنند. آن‌ها زنان دیگر را ضعیف، ناتوان، ظریف و وابسته می‌دانند و اصلاً حاضر نیستند به عنوان جنس زن به آن‌ها نگاه شود.
لباس‌های مردانه، کارهای مردانه، بازوهای قوی و برجسته و صدای کلفت و مردانه از چیزهای مورد علاقۀ آن‌هاست که به آن فخر می‌فروشند. زنانِ مردنما همان‌قدر برای دیگران دافعه دارند که مردان زن‌نما حال شما را بد می‌کنند. زن، زن آفریده شده و مرد، مرد؛ و هر کدام از این دو جنس در قالب خصوصیاتِ خودشان است که جذابیت دارد، قدرت دارد و می‌تواند کارهایش را راه بیندازد.
البته این‌گونه دختران می‌توانند به‌خوبی جای پدر را برای فرزندان‌شان پُر کنند؛ اما متأسفانه مجرد می‌مانند، چون پدر فرزندان دنبال «همسر» خوبی برای خود می‌گردد!

۲ـ دخترهای خرافاتی
اگر اولین پرسشی که در هنگام آشنایی با افراد می‌پرسید این است که متولد چه ماهی هستند، اگر پای غرفۀ روزنامه‌فروشی می‌ایستید و فال این ماه‌تان را در تمام مجلات می‌خوانید، اگر در کتاب‌خانۀ اتاق‌تان انواع گوناگون کتاب‌های تعبیر خواب، فال قهوه، طالع‌بینی هندی، چینی، رومی، فرانسوی و … است، اگر به خودتان انواع سنگ‌های ضد چشم‌زخم، ازدیاد حافظه، مهرۀ مار، سنگ ماه تولد، سنگ سیارۀ ژوپیتر و از این‌گونه چیزها آویزان کرده‌اید و اگر پاتوق شما خانۀ معروف‌ترین فال‌گیر شهر است که برای رسیدن به آرزوها و خواسته‌های مختلف‌تان نسخه‌های عجیب و غریب می‌پیچد، باید بگوییم که سرگرمیِ خوبی دارید اما خیال‌تان را راحت کنم: متأسفانه در طالعِ شما هیچ ازدواج موفقی دیده نمی‌شود.
می‌دانید چیست، متأسفانه مردها سر از اسرار ماوراءالطبیعه در نمی‌آورند و اصلاً نمی‌توانند شما را درک کنند. آن‌ها واقع‌بین هستند و اکثراً همه‌چیز را از دید عقل و تجربه می‌بینند، به خاطر همین ذاتاً از این‌طور کارها دل خوشی ندارند. البته که مهم نیست آن‌ها چه فکری در مورد شما می‌کنند، اما … خواهش می‌کنم به خاطر خودتان هم که شده، کمی منطقی باشید!

منبع:
www.persianpersia.com/lifestyle

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.