رییس اجرایی معاون اول امنیت ملی را معرفی کرد

- ۱۱ جوزا ۱۳۹۴

سه شنبه ۱۲ جوزا ۱۳۹۴

 

داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی دولت وحدت ملی، ادیب فهیم را به حیث معاون اول ادارۀ امنیت ملی معرفی کرد.
در مراسمی‌که به همین مناسبت برگزار شده بود، داکتر عبدالله گفت: خرسندم امروز در مراسم معرفی ادیب فهیم به حیث معاون اول امنیت ملی کشور شرکت می‌کنم. آقای ادیب فرزند مارشال محمدقسیم فهیم بنیادگذار امنیت ملی کشور است و من برای وی آرزوی موفقیت دارم.
mnandegar-3رییس اجرایی افزود: ادیب فهیم به خانواده جهاد و مجاهدین تعلق دارد. مسوولیت سنگینی را در شرایط دشوار و حساس کشور به عهده گرفته است. نصب العین ایشان در انجام این ماموریت منافع ملی کشور است و در این راستا با صداقت تلاش می‌کند و با شناختی که از ایشان دارم، مطمین هستم که این وظیفه را به خوبی و امانت‌داری انشاالله انجام می‌دهد و در راه خدمت و اصلاح این نهاد گام بر می‌دارد.
داکتر عبدالله افزود: از تلاش‌ها و فداکارهای منسوبین امنیت ملی کشور تقدیر می‌کنیم و از آنان در اجرای وظایف میهنی شان با قاطعیت حمایت می‌نماییم. رئیس اجرائیه در سخنان خود علاوه نمود: روزگاری را به یاد داریم که مردم این سرزمین از نام امنیت هراس داشتند و می‌ترسیدند ولی امروز این نهاد با کسب اعتماد مردم باعث آرامش و اطمینان مردم کشور است و این اعتبار و اطمینان را باید پاس داریم.
آقای ادیب فهیم طی سخنان کوتاهی گفت: از اعتماد رییس جمهور و رییس اجرایی کشور برمن برای احراز این مقام سپاسگزارم و وعده می‌دهم با در نظرداشت ارزش‌های اسلامی و جهادی و منافع ملی کشور وظایف و مسوولیت‌هایم در این نهاد را با صداقت و امانت داری انجام دهم.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.