رییس عمومی امنیت ملی از دو استاد دانشگاه غزنی معذرت خواست

- ۳۱ جوزا ۱۳۹۴

دو شنبه ۱ سرطان ۱۳۹۴

 

رحمت‌الله نبیل رییس عمومی امنیت ملی، دیروز از دو استاد دانشگاه عزنی معذرت خواست.
ریاست امنیتی ملی ولایت غزنی هفتۀ گذشته به دلایل نا معلوم سرِ دو استاد دانشگاه غزنی هر یک نصیر احمد آرین و حبیب الله کاشفی را به شکل مرموزی تراشیده و آنها را مورد بی‌احترامی قرار داده است.
mnandegar-3رحمت الله نبیل دیروز ضمن دعوت این دو استاد به دفتر کارش از عمل پیش آمده در مقابل آن‌ها اظهار ناخوشنودی نموده و وعده سپرد قضیه را طور جدی پیگیری می‌نماید.
براساس خبرنامۀ امنیت ملی، به ارتباط موضوع دو تن کارمندان پایین‌رتبه ریاست عمومی امنیت ملی که به طور غیرمستقیم در قضیه دخیل بودند، مورد پیگرد و بازجوی قرار گرفته اند.
در دیدار دیروز آقای نبیل گفت: «من به نماینده‌گی از ارگان امنیت ملی از شما استادان عزیز که پدر معنوی جامعه هستید و تمام استادان معظم افغانستان که نور چشم ما هستند معذرت می‌خواهم.»
وی خطاب به استادان افزود: «ریاست عمومی امنیت ملی به عنوان نخستین خط مدافع شهروندان خویش، پاسبانی از حقوق اساسی شهروندان و حیثیت شان را از مهمترین وظایف خویش می‌داند. کارمندان ریاست عمومی امنیت ملی آخرین خطرات را به خاطر حفظ ارزش‌های قانون اساسی در مقابل دشمنان افغانستان می‌پذیرند، اما هیچ گاه بی‌حرمتی و رنجش شهروندان خویش را قبول نخواهند کرد.»
آقای نبیل به استادان وعده سپرد که قضیه را همه‌جانبه پیگیری نموده و عدالت را تامین خواهند نمود.

اشتراک گذاري با دوستان :