احمد مسعود: طالبان به هیچ تعهد خود به غیرقرارداد خود با آمریکا عمل نکرده‌اند.





امریکا: در کنار مردم افغانستان ایستاده‏ایم

- ۲۰ اسد ۱۳۹۴

چهار شنبه ۲۱ اسد ۱۳۹۴/

 

دولت امریکا از افغانستان و پاکستان خواست برای مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی و خشونت در منطقه با یکدیگر همکاری کنند.
به گزارش خبرگزاری آسیا، جان کربی سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا اعلام کرد مردم منطقه بیش از حد از تروریسم و افراط گرایی رنج می‌برند و امریکا در کنار مردم افغانستان قرار دارد و به همکاری با افغانستان و پاکستان در این زمینه پایبند است.
این اظهارات درحالی صورت می‎گیرد که روز دوشنبه رییس جمهور غنی به شدت بر پاکستان تاخت.
mnandegar-3آقای غنی گفت که پاکستان همچنان به افغانستان تروریست می‎فرستد و مراکز تروریستان را در پایگاه‎های خویش جای داده است.
رییس جمهور افغانستان، پاکستان را به قطع روابط تهدید کرد.
او گفت که وضعیت کنونی ادامه یابد، ان‎ها مجبور می‎شوند روش خویش را تغییر دهند.

اشتراک گذاري با دوستان :

۲ نظر

  • Shah Jahan گفت:

    امریکا کاملأ مطلع است ملا محمد عمر کور تحت شکنجه نظامی های پنجابی ستم کش دوسال قبل جان داده و همچنان ملوی کثیف حقانی مردارشده.

    اما در مجلس نام نهاد صلح که در اسلام آباد همرای هیات افغانی صورت گرفت اشخاصیکه از طرف ارواح ملا عمر کور و از طرف ارواح حقانی نماینده معرفی شده بود در جلسهاشتراک کردند. این توانانی در دست کشور تروریست مانند پاکستان است که از طرف شخص مرد نماینده معرفی میدارد ملت و دولت افغانستان راست و صادق است. پاکستان از نطفه شیطان است با منافقت و شیطا نت بدنیاآمده و با منافقت روسیاه از دنیا میرود.

    حال که امریکا دم از دوستی به افغانستان میزند آیا برای یک دوست واقعی لازم است که حقیقت را از دوست خود پنهان کند و بیک راه غلط سوقش کند در ضمیر هیچ افغان چنین چیزی نیست .

    اگر امریکا افغانستان و مردم افغان را دوست واقعی دارد باید حقایق را کتمان کند پاکستان را به خاطر پنهان کاری و شیطانتش رسمأ محکوم و سرزنش کند. حاجی صبور

  • Shah Jahan گفت:

    ساحه شاشهید مواد منفجره که بکار رفته بسیار خطرناک و کشنده است این مواد منفجره در دست نظامیان پاکستان قرار دارداستعمال چنین مواد ممنوع است از طرف سازمان ملل مردم شریف آگاه باشد این کار طالب نیست باید دولت نماینده سازمان ملل متحد راعاجل بخواهد توسط نفرهای مسلکی که در رشته موادکیماوی و منفجره تخصص دارند از ساحه انفجار نمونه گرفته تجزیه کند بعد از تثبیت جریان رادولت به محکمه بین المللی بکشاند این مزدوران در راس چوکی قرار دارند مخفیانه بالای خون ملت با پنجابی های کثیف بخاطر کشتن اولاد وطن معامله پنهانی استخباراتی با پاکستان لعین امضا کرده عاجل اولاد غریب بیچاره بخاطر تربیه شیطانت به پاکستان اشرف غنی روان کرده از مردم به خاطر خطا خود رسمآ معذرت بخواهدو از پاکستان عاجل اولاد وطن را بخواهداردو خود ما صاحبمنصبان شریف با تجربه موجود است اولاد وطن تحت تربیه انسانی گرفته شوندتا بدرد وطن خود بخورند.پنجابی برایما جاسوس تربیه میکند. وزیر خارجه امریکا در مجلس ثنا امریکا هم تاهید کرد موادبسیار خطرناک استعمال شده حتماتوسط نظامیان امریکا در کابل تثبیت شده و جریان را به اطلاع وزیر خارجه امریکا اطلاع داد. اگر پاکستان دروغ نمیگویدواز نطفه شیطان نیست دفتر طالبان را در کویته پشاور و میرام شاه عاجل ببندد تا ثبوت شود دروغ نمیگویدو رهبران طالبان راهم عاجل تسلیم افغانستان کند دیگر ما به پاکستان کاری نداریم ضرورت به مجلس نیست کار خود ماست مشکل خودرا حل میکنیمدر غیرآن به ملیون قران بخورند دروغ میگویند قطع رابط با پاکستان گردد حرف های اضافیدر کار نیست هزار بار دیگر دروغ میگوید.حاجی صبور